2020年4月24日星期五

煙肉煎雙蛋配牛油多士 + 雪菜肉絲出前一丁 ( 24-APR-2020 )





( 24-APR-2020  FRI )

今朝 7 點 25 分都醒咗   咁都起身沖涼喇 ~

早餐食吞拿魚治烘底   好味道 ~


菇場忙呀   話咁快 12 點半 ~

Lunch 食魚片頭河粉   食飽咗真舒服   個人好實在呀   哈哈 ~


無啦啦忙爆   好在 3 點半搞掂   聽日唔駛番工嘛   唔想留番星期一搞呢 ~

放工去買方包   之後都即番屋企喇 ~

抖多陣就煮嘢   今晚個特餐 A 都幾多嘢搞   哈哈 ~

今晚 6 點半開餐   我覺得算早   我同里奧大人講話可能今日忙   所以特別快餓   佢話佢唔會喎   係都話我為食就為食啦 ~

是日晚餐 - 煙肉煎雙蛋配牛油多士  + 雪菜肉絲出前一丁

煙肉煎雙蛋配牛油多士 - 里奧大人最鍾意食脆卜卜嘅煙肉   所以我好有心機煎   但雙蛋就真係極度樣衰   下次都係用五層鑊煎好啲   咁我可以有空間反轉隻蛋   里奧大人好好奇點解得 1 塊多士 ?!?!   因為樣樣都兩份嘛   之後話唔駛多士都得啦 ?!   我話頭先特登買方包架   因為有多士先似特餐嘛   佢喺度笑   笑我低能   哈哈 ~

雪菜肉絲出前一丁 - 用豚肉整用絲都唔錯   依家多數買豚肉做儲備   因為豚肉快熟   哈哈 ~

洗埋碗又大清潔廚房   之後沖涼喇 ~

睇下 Youtube 再睇埋肥媽   話咁快又 11 點   係時候瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言