2020年4月19日星期日

鬼馬油炸鬼 + 紅油抄手 ( 19-APR-2020 )





里奧大人同事嘅自家制焗餅   好味道呀   夠哂健康


( 19-APR-2020  SUN )

今朝里奧大人 7 點鬆啲就出門口   之後我碌來碌去都瞓唔到   望個鐘只係 7 點 40 分   但其實都好精神   所以都唔瞓喇 ~

咁整番熱啲粥啦   唉   其實我已經買咗麵包   但唔想今晚又食兩碗   所以改為早晚一碗啦   一煲粥原來可以食足 4 餐   救命 ~


又粥又咖啡   搞到成日去廁所   哈哈 ~

8 點 45 分開始做家務   執完衫再熨 2 機衫   之後里奧大人 10 點幾打嚟   叫我 12 點去佢公司幫手   咁我就即刻大清潔廁所   沖埋涼就出發喇 ~

做到差唔多 1 點   我話好餓呀   要即去食 Lunch 呀 ~




之後我去淘大行陣   里奧大人就番公司要開會 ~

去大生睇零食   見到印尼麵只係 $9/Pack 就即打比家姐   佢話買 2 Pack   之後見到 Coffee Fresh 好平   又問佢要唔要 ?!   買下買下又買咗 $168   Cashier 話 $200 做會員   咁我就買夠 $200 啦 ~

我總共買咗 $210   最搞笑係原來支付寶比錢減 $2 = $208   其實本身唔想買包餅   如果唔買就啱啱好 $200   真係用計數機計都無咁精準   哈哈 ~

試咗辣雞醬   得個甜字   有排捱   哈哈   我都係覺得金龍牌字最好味


去埋街市買菜同墨魚滑就番屋企   原來都差唔多 4 點 ~

好鬼熱呀   又要再沖多次涼 ~

抖咗陣又要熨多 1 機衫   之後拖地   搞掂哂就休息下 ~

估唔到里奧大人開會開到 7 點   咁佢一上車我就即預備晚餐   今晚要啲時間 ~

8 點開餐   都算夜喇   哈哈 ~ 

是日晚餐 - 鬼馬油炸鬼 + 紅油抄手 

鬼馬油炸鬼 - 第 1 次整   整下新嘢真係開心啲   同埋呢個唔難先係重點   哈哈   尋日嘅油炸鬼食唔哂   所以整呢個菜式   今次真係比較耐   因為慢慢烘熱啲油炸鬼   等佢迫啲油出來   咁我就唔駛加油煎墨魚滑喇 ~   

紅油抄手 - 連續兩晚好悶嘛   所以加啲紅油   不過無花椒油   用豆板醬代替   個汁酸酸辣辣真係唔錯 ~    

洗埋碗再大清潔廚房   再開機洗衫   沖埋涼都 9 點喇   好夜咁   哈哈 ~

唔好講笑   今晚 11 點都已經勁攰   所以都即刻瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言