2020年4月26日星期日

蒜蓉蜜汁烤雞扒 + 忘不了菠菜 ( 26-APR-2020 )





( 26-APR-2020  SUN )

里奧大人今朝起身番工   之後我都瞓得麻麻哋   9 點半都醒咗 ~

即起身刷牙   之後醃雞扒   搞掂哂就整早餐 ~


食完即刻熨衫   抹櫃再執衫   實在太攰   望下個鐘原本已經 1 點半   唔經唔覺做咗 3 個半鐘家務 ~

好想休息喇   所以即刻沖涼 ~

等里奧大人買下午茶番嚟   原來都已經 3 點幾 lu   所以我都開始餓   哈哈 ~


食完就休息喇   個人都攰攰哋 ~

里奧大人 5 點瞓到 6 點半   到佢醒時我又想瞓   但唔瞓得啦   要煮飯喇 ~

7 點幾開飯   我其實都唔係咁餓   所以要慢慢食 ~

是日晚餐 - 蒜蓉蜜汁烤雞扒 + 忘不了菠菜

蒜蓉蜜汁烤雞扒 - 上網睇到呢個食譜   咁啱我解凍咗雞扒   所以試下煮   但我用咗芥辣蜜糖醃   諗住都係甜甜哋   但其實好重芥辣味   哈哈   所以里奧大人話味道好怪   我又 OK 㗎   因為我食麥樂雞都係蘸芥辣醬呢 ~

忘不了菠菜 - 依家麻麻哋鍾意食菠菜   但就唔想成日食白菜同菜心   所以買嚟食下呢 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇慶餘年 ~

睇到 11 點幾都要瞓   但其實又唔太眼瞓 ~

沒有留言:

發佈留言