2020年4月4日星期六

橋鍋居 @ 紅磡 ( 4-APR-2020 )

豚肉雜菜湯鍋定食 ($45) - 天氣凍   我想飲湯   所以又食呢個定食   哈哈


雞扒夜貓大碗飯 (木魚絮 + 紫菜絲 + 牛油拌) ($45) - 里奧大人次次都會比埋佢兩片黃蘿蔔比我食   嘻嘻


( 4-APR-2020  SAT )

今朝里奧大人 8 點半已起身沖涼   我仲以為已經 10 點   不過我話我要瞓多陣呀   咁佢就靈修呢 ~

瞓到 9 點半都醒 lu   沖埋涼就去食早餐 ~



炸魚柳包好大個   好似拎住個巨無霸咁


食完番屋企抖陣   之後再煲石斛水比里奧大人帶番公司慢慢飲 ~

上網睇份量   多數只係用 10g   呢度 3x 粒就啱啱好 10g


里奧大人 12 點幾出門口   咁我都出去買嘢喇 ~

買咗 2 大袋急凍食物   呢排多時間煮嘢   咁買定就唔駛成日去街市買餸呢 ~

番到屋企抖陣   再熨埋 2 機衫就休息了 ~

4 點幾開始好餓   所以食啲零食同香蕉   但其實都唔係飽   但唔食咁多嘢喇   一陣食唔落晚飯就慘~

家姐喺日本買比我嘅零食   係時候要食喇   好似 6 月到期   細細個成日食呢個零食㗎   不過越買越貴   唔係咁捨得食   但唔知家姐買幾錢呢 ?!


6 點幾出發去里奧大人公司幫手   8 點幾搞掂走人 ~

今晚去飯堂食飯   因為老闆好好人   所以點都要幫襯 ~

食完就番屋企   沖埋涼就睇無心 2 ~

里奧大人同事頂爺比我食㗎   Hand Made 麵包 + 蘋果果醬   但要聽晚先食呢   因為今晚好飽   哈哈



麻糬朱古力曲奇 ($15) - 唔想買嘅時候就成日喺妳眼前出現   到想買嘅時候就行咗 6 間 7-11 都無   咁今晚等車期間   見有時間就入 7-11 睇下   估唔到有 3 盒   咁我即買喇   可以比盒家姐食呢


家姐鍾意食   所以買比佢   咁啱仲要係特價   感恩感恩


炸雞皮 ($12) - 好似幾好味咁   所以買兩款味道試下


今晚睇到差唔多 12 點先瞓   太夜了 ~

沒有留言:

發佈留言