2020年4月18日星期六

上海粢飯 + 韭菜豬肉餃 ( 18-APR-2020 )

油炸鬼好大條   所以剩番半條聽晚食   我仲買咗 2 條添




( 18-APR-2020  SAT )

今朝里奧大人番工   佢出咗門口   我都瞓得麻麻哋   所以我瞓到 9 點半都醒喇 ~

沖埋涼就出發去拎掛號信   食埋早餐再去買麵包   拎埋 I-Money 就再買油炸鬼   最後買埋洗手液同豬肉就番屋企喇   全程急步行   人哋唔知以為我偷咗嘢   哈哈 ~


番到屋企搞掂哂嘢都要抖下   差唔多 12 點半就出發同里奧大人去南記食 Lunch ~

招牌春卷+魚腐河粉配西生菜 & 可樂 ($41)


招牌辣豬肉 + 春卷酸辣米線 ($47) + 凍檸茶 ($15)


食完就去姑奶屋企整嘢   一路整一路傾   佢話水姑 1 日用 1卷廁紙   話因為自己乾淨喎   真係笑死人   我即話用得多廁紙唔等如乾淨喎   真係聞所未聞   里奧大人直頭話我呢句係金句添呀   哈哈 ~

再拎啲嘢番屋企   差唔多 4 點就走人 ~

番到屋企放低哂嘢   4 點 45 分入廚房預備   差唔多 7 點 15 分先搞掂   勁攰呀 ~

是日晚餐 - 上海粢飯 + 韭菜豬肉餃

上海粢飯 - 第一次整   所以都幾緊張   油炸鬼又腍咗   我要慢火烘翻熱   呢下時間最耐   同埋我已經少飯   但包起上來都好巨型   可能條油炸鬼太大條喇   見里奧大人都食得幾滋味   佢都估唔到我會整呢啲   我話想整下新嘢   難得有時間呢 ~  

韭菜豬肉餃 - $5餃子皮 + $40 梅頭豬肉   可以包到接近 60 隻   但今晚我要食埋炒麵+粥   所以淥咗 12 隻比里奧大人   其他就留番聽晚食   之前喺淘寶買咗個餃子盒   終於可以用到喇 ~

洗埋碗都 8 點幾   開埋機洗衫就沖涼喇 ~

睇下 youtube   話咁快又 11 點幾   係時候瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言