2020年4月5日星期日

Sambal Terasi 醬雞翼 + Hand Made 麵包配蘋果 Jam + 老黃瓜赤小豆西施骨湯 ( 5-APR-2020 )



我搽咗牛油   咁樣易煎啲   哈哈


蘋果 Jam 好香肉桂味   正呀



( 5-APR-2020  SUN )


今朝里奧大人晏啲番工   但佢話想早啲出去食早餐   因為無咁多人 ~

   
我尋晚瞓得勁差呀   但今朝 9 點半就自然醒   咁起身沖涼喇 ~

去完買煲湯料再去超市買嘢   之後再買麵包番屋企食   原來已經 10 點 45 分   怪不得開始有 d 餓啦 ~



食完就抖下   之後再整 400 次咖啡   用手打係失敗咗   所以倒咗唔要喇 ~


差唔多 1 點幾就開始預備煲湯   咁一陣就可以抖下 ~

我同里奧大人講話今日都唔出去食下午茶   我喺屋企整嘢比佢食   問佢想食芝蛋定煙肉蛋 ?!   佢話邊樣方便整邊樣   佢次次都咁答   好驚我辛苦   但我識煮嘅嘢   其實有幾難吖   哈哈 ~

芝蛋肉鬆蒜蓉包


唔忿氣   用打蛋器打   又係打唔起   但今次唔浪費喇   點都要飲埋去 ~

Dalgona Coffee


特登買 1 盒鮮奶   我又無加冰   所以飲完好滯   哈哈


里奧大人知我特登整   所以佢話好飲   但之後話好滯   我其實都覺滯呀   又芝士又蛋又鮮奶   哈哈 ~

我 send 張相比朋友睇   佢話打得唔夠耐呀   咁又係喎   自己衰心急   唉 ~

里奧大人沖埋涼就瞓晏覺   我就睇無心   差唔多 6 點幾就預備煮晚餐喇 ~

是日晚餐 - Sambal Terasi 醬雞翼 + Hand Made 麵包配蘋果 Jam + 老黃瓜赤小豆西施骨湯

Sambal Terasi 醬雞翼 - 個醬辣辣地味道唔錯   但可惜今次個皮煎得唔夠脆 ~


Hand Made 麵包配蘋果 Jam - 里奧大人同事頂爺整比我食架   口感 OK 呀   如果自己整到麵包都唔錯   屋企有粉   真係得閒整下先 ~


老黃瓜赤小豆西施骨湯 - 係時侯要飲番啲祛濕湯水   今次買咗 $55 西施骨煲湯   唔知點解呢排想飲肉湯 ~

今晚要大清潔廚房喇   其實之前開鑊炒餸都懶得大清潔廚房   所以硬係覺得唔乾淨   成日心掛掛   下次都係做埋去好過 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後睇 "無心法師 3"   因為里奧大人話陪我睇 ~

我 11 點唔夠都瞓先喇   難得有睡意   呵呵 ~     

沒有留言:

發佈留言