2020年4月14日星期二

泡菜牛展手抓餅 + 蘋果粟米沙律 ( 14-APR-2020 )

5 塊手抓餅   真係食到人都顛   我要沖埋涼抖一抖   先食埋剩番嘅半塊呀


影相影咗好耐   點樣影都唔係咁靚


我覺得好似細碟好睇啲   所以拎來拎去   手抓餅幾乎散哂   哈哈


( 14-APR-2020  TUE )

假期終於結束喇   今日要番工啦   感恩起身都精神 ~

早餐食奶醬多   真係好悶   哈哈 ~


菇場勁忙呀   好快 Lunch Time ~

今日食麥皮 + 雞尾包   懶得出街 ~

呢排個人好燥熱咁   飲咗支雞骨草又好似好啲 ~

仍然忙   話咁快就 4 點   放工即走 ~

番到屋企即刻整沙律   5 點搞掂   可以抖下 ~


里奧大人話今日天氣乾燥   所以佢自己洗哂啲冬天褸   之後話尋日喺 H&M 買嘅船襪比哂我   佢話 Size 細咗啲   唔係咁啱着   但啲質料好 Soft 㗎   我話囉   唔啱着先比我   咁即係質料唔 Soft 都會照比我啦   但如果你覺得你啱着而質料 Soft 咁比我呢   感覺就差好遠喇   佢聽完都忍唔住笑啦   所以我叫佢唔好成日話我衰呀   哈哈 ~

6 點開始煮   但差唔多 6 點 45 分先食得   仲諗住好簡單   哈哈哈哈 ~

是日晚餐 - 泡菜牛手抓餅 + 蘋果粟米沙律

泡菜牛
手抓餅 - 上次喺 Taste 買咗包牛展   都要 $40   我以為煮完都係一片片   好似滷水牛展咁樣呢   點知炒埋出來好似牛肉咁嘅   手抓餅係印度薄餅   最正係唔駛解凍同落油   但係要好有心機   唔係會好易煎燶   里奧大人話今次有 90 分呀   不過我都睇得出佢鍾意食   因為食得好快   哈哈 ~

蘋果粟米沙律 - 4 個富士蘋果 + 2 罐粟米 + 1 罐椰果 + 1 罐紅腰豆   整埋又唔係好多咁喎 ~

食完都即洗碗   之後開機洗衫   再大清潔廁所就沖涼喇 ~

里奧大人 8 點開會   我就睇電視   佢地開到 10 點 20 分   無諗過咁耐 ~

今晚 11 點幾都瞓喇   難得有睡意 ~

沒有留言:

發佈留言