2020年4月2日星期四

享弄台點咖啡館 @ 官塘 ( 2-APR-2020 )

黑蒜蔥油拌麵配麻油雞翅配薯條 ($38)


椒麻醬油拌麵配孜然捧捧肉配粟米 ($39)


( 2-APR-2020  THU )

今朝覺得凍咗好多呀   好似得 20 度咋 ~

早餐食麥芝蛋包   呢期鍾意食呢個包   以前唔鍾意呢啲濕濕立立咁嘅包㗎 ~


菇場忙下停下   好快 Lunch Time ~

里奧大人 Send 呢張相比我   再問隻勺喺邊度買 ?!   我話你唔係用呢隻勺當匙更咁用呀嘛 ?!   佢話用來 "北" 餃子上碗好方便喎   仲讚不絕口   但我話呢個係用來壓蕃茄蓉㗎架噃


呢個牌子嘅餃子都唔錯


一出街就覺得簡直係冬天咁   所以我要買魚片頭米粉番菇場食   菇場又凍   一定要食熱嘢 ~


仍然忙下停下   放工都即走 lu ~

今晚唔想煮呀   所以我話出去食喇 ~

6 點唔夠就出去食   之後拎埋淘寶就番屋企 ~

番到屋企抖陣就沖涼   今晚好攰   聽晚先熨衫 ~

8 點幾開始睇 "無心法師"   睇到 11 點半   終於睇哂   喊死我了 ~

冷靜咗一陣先敢瞓   因為唔想聽朝眼腫腫番工呀 ~

沒有留言:

發佈留言