2020年4月10日星期五

韓式傳統脆皮煎餃 + 荷包蛋 + 粟米湯 ( 10-APR-2020 )




( 10-APR-2020  FRI )

今朝瞓到 11 點起身   即沖涼去食早餐喇 ~


經過萬寧   見到小丸子   所以又入去睇下   最後里奧大人送比我   哈哈 ~

其實我最鍾意野口同花倫   但里奧大人話野口好恐怖   哈哈


食完番屋企抖陣   12 點幾就出發去佐敦   因為要去買洗頭水 ~

去裕華行下   買咗 2 把生果刀   之後再去超市行下   諗住買嘢就走   但好重   所以一陣先買 ~


又唔餓   所以行埋永安   又買咗啲零食 ~

差唔多 2 點半去亞龍咖哩食午餐   之後去買洗頭水護髮素   最後去番裕華超市買嘢就搭巴士番屋企喇 ~

咖哩雞 ($70) - 我要中辣



咖哩牛腩 ($72) - 里奧大人要小辣


好少牛腩


今次啲咖哩得個辣字   唔係咁好味


抖到 6 點幾就煮嘢   今晚簡簡單單食就算喇   中午實在太飽 ~

是日懶餐 - 韓式傳統脆皮煎餃 + 荷包蛋 + 粟米湯  

韓式傳統脆皮煎餃 - 包裝話煎 5 分鐘   但我超碼煎咗 10 分鐘   始終由冰格拎出來   我驚啲餡唔熱呀 ~

荷包蛋 - 試下煎荷包蛋   不過唔成功 ~

粟米湯 - 因為有荷包蛋   所以唔整蛋花   懶到一個點   哈哈 ~

洗埋碗再大清潔廚房   之後開機洗衫   搞掂哂就沖涼 ~

$32/盒   不過味道麻麻哋   同埋年糕餡太少呀


同里奧大人講話點解 Size 會唔同嘅 ?!   大家仲好細心睇每包幾多 gram   之後我話原來係唔同牌字   哈哈哈哈


今晚睇 "無心法師 3"    其實劇情幾悶   都係第 1 同 第 2 輯好睇 ~

Berry 姐真係瞓到好得意   姿勢成個人咁樣啊



我 12 點幾都瞓先喇   里奧大人突然要覆公司嘢   所以唔瞓得住 ~

沒有留言:

發佈留言