2020年4月17日星期五

孜然烤茄子 + 叉燒炒麵 + 鹹鴨腎粥 ( 17-APR-2020 )





( 17-APR-2020  FRI )

今朝好似熱咗好多咁   要着短袖直身裙喇 ~

落車嘅時候勁肚餓   諗住又食蛋治   但去到茶記又唔餓   又食番奶醬多 lu ~


菇場忙下停下   但唔係點郁   所以越坐越凍 ~

Lunch Time 出去買豬腰芒   之後再買埋鯪魚球米粉就番菇場喇 ~


放工即走   里奧大人呢排星期四同五係 WFH   所以番到屋企多數即預備晚餐 ~

2 個麵餅炒起上來   原來咁多


今晚 6 點半可以開餐   早食早休息 ~

是日晚餐 - 孜然烤茄子 + 叉燒炒麵 + 鹹鴨腎粥  

孜然烤茄子 - 細細隻嘅茄子   都要焗咗 40 分鐘   上網睇孜然汁做法   原來係好簡單   今次大成功呀   口感好 Juicy   但因為我用現成蒜蓉   所以比較多油 ~

叉燒炒麵 - 好想食炒麵   所以又整啦   買咗 $40 叉燒   份量都唔係好多咋   但其實就咁韭菜都好好味   但里奧大人就鍾意加叉燒囉 ~

鹹鴨腎粥 - 我想整粥麵餐   所以試下煲粥   但真係完全唔識預計份量   煲咗一大煲   仲要杰撻撻   所以不斷加水   但煲出來仍然一大煲   里奧大人食咗少少咋   睇嚟有排我食   嗚嗚嗚嗚 ~

搞掂哂就大清潔廚房   真係攰到震 ~

右邊個芒果有我半隻手掌咁大   完全唔似豬腰芒


本身買咗 $20/2 磅菲律賓豬腰芒   之後見 $20/3 磅再買   平均除開去   感覺舒服啲   哈哈


沖埋涼就休息喇   咁見到電視機出現獴仔   我同里奧大人講話雖然佢細細隻好得意   但我唔敢抱囉   因為佢哋食四眼蛇   之後里奧大人話佢哋食好毒嘅嘢   我咪話食四眼蛇囉   佢話眼鏡蛇呀嘛   笑死我   我講嘅時候都覺得怪怪哋㗎喇   哈哈 ~

雖然聽日 Off   但今晚都係 11 點幾瞓 ~

沒有留言:

發佈留言