2020年4月6日星期一

煎三文魚柳 + 榨菜絲蒸金菇茄子 ( 6-APR-2020 )






( 6-APR-2020  MON )

感恩尋晚瞓得都算好   因為呢排睡眠質素比較差   唉 ~

個天又想落雨咁   真係無咩 Mood ~

早餐食奶醬多   無咩胃口咁呀 ~


菇場忙下停下   好快又到 Lunch Time ~

今日食 Flakes + 朱古力奶   因為懶得落街 ~

同家姐傾偈   佢話好悶   我話咁咪執下嘢囉   佢話執咩嘢呀 ?!  開緊工喎   話悶只係無得同同事傾偈咋   哈哈哈哈哈哈   笑死我呀   我完全唔記得 WFH 係喺屋企做嘢   唔係放假   哈哈哈哈   我已經唔係第一次咁   有時里奧大人 WFH   我都會叫佢幫我做呢樣嗰樣   完全唔記得佢番緊工添 ~

2 點半先嚟忙   好在 3 點半搞掂   可以抖下 ~

4 點放工即走   番到屋企   里奧大人問我幾點食晚餐 ?!   佢話全日只食咗 4 塊方包喎   咁我問番佢想幾點 ?!   佢話 5 點幾都得   我話其實我想抖下囉   同埋 5 點幾真係太早   第時回復正常時間放工   起碼要 7 點先開飯   咁 5 點幾會好餓囉   之後我拎豬肉乾比佢食   等佢有啲嘢落肚 ~

之後叫佢放番個盒入雪櫃   佢話無位放 ?!   我話因為我放得好入呢 ~

咁上次佢叫我切完木瓜就放入雪櫃仲好啦   我話無位   佢話估唔到無位   仲話依家我買定多啲嘢都唔會話我喎   梗係啦   我樣樣都有存貨   唔係你話食就有得食喇喎 ~

5 點 45 分開始煮嘢   蒸茄子同滾熱啲湯   之後煎魚再淥麵   原來都要唔少時間   所以 6 點半先食得   哈哈 ~

是日晚餐 - 煎三文魚柳 + 榨菜絲蒸金菇茄子

煎三文魚柳 - 家姐比我架   所以我好比心機慢慢煎   我覺得煎到金金黃黃好靚呀   無咩幾何 ~

榨菜絲蒸金菇茄子 - 本身想整香辣焗茄子   但見仲有金菇   所以一次過蒸就算   估唔到就咁加榨菜絲都好味道   其實我好想快啲食哂啲榨菜絲呀 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 ~

同里奧大人一齊睇 "無心法師 3"   又食薯片飲啤酒   我覺得象啤真係味道淡啲   但好啱我飲   不過其實我都只係飲兩三啖啫 ~


今晚差唔多 11 點半先瞓   算夜㗎喇 ~

沒有留言:

發佈留言