2020年4月27日星期一

翠河餐廳 @ 官塘 ( 27-APR-2020 )

黑椒德國豬手煲 ($70)


XO醬乾炒海鮮河 ($56)


( 27-APR-2020  MON )

尋晚瞓得勁差呀   成日去廁所   之後又好難先瞓得着   所以今朝起身有啲難度 ~

我起身如果唔精神   會整呢樣整果樣先刷牙   但精神嘅話就會即刻刷牙   好奇怪   哈哈 ~

早餐食芝蛋治烘底   因為 Lunch 食 Flakes   朝早要飽啲 ~


菇場忙咗陣就 Hea   但個人好攰   唔係咁想郁 ~

Lunch time 出去買生果   再買盒朱古力奶就番菇場喇 ~

差唔多 1 點先食 flakes   其實唔餓   但點都食少少囉 ~

無啦啦勁唔舒服   即飲 Hot Lemon ~

4 點即走   番到屋企同里奧大人講話唔多舒服   今晚唔煮 ~

依家一講唔舒服   佢就好鬼驚   我話我抖下就可以 ~

喺梳化瞓覺   5 點半瞓到 6 點   因為里奧大人幫我蓋被   一蓋即醒   雖然佢怕我凍親   但真係唔好幫我蓋被   咁樣我明明想繼續瞓   都比你整醒囉   咁樣我仲慘 ~

咁都醒咗喇   佢話買外賣等我唔駛出去   我話唔駛啦   一齊出去食啦 ~

食完去買嘢   之後番屋企喇 ~

沖埋涼就休息   叫里奧大人切木瓜比我食   今日真係勁攰唔想郁 ~

點知比里奧大人激死   我放工番到屋企   拎咗一個好似熟熟哋嘅出來   我話今晚食嘅   之後佢洗完就切啦   話生嘅唔食得喎   之後就話我又話食得嘅 ?!   我都慶慶哋話   咁你睇到個樣係唔食得   你就唔好切啦   係咪呀 ?!?!   我講嘅都唔一定啱家嘛   佢話洗咗就要切囉   我話洗咗可以抹乾家嘛   無人話洗咗要切㗎喎   真係頂你唔順   之後佢成個木瓜掉咗啦   唉   嘥鬼哂啲嘢 ~

今晚 10 點 15 分都自己瞓先喇   無啦啦咁早瞓   真係唔多舒服咯   希望瞓醒就 OK 啦 ~

沒有留言:

發佈留言