2020年4月3日星期五

上海小南國 @ 九龍灣 ( 3-APR-2020 )

紅燒獅子頭 ($128) - 雖然好味   但我覺得好貴呀   只不過係炸咗嘅大粒豬肉丸咋噃


南國招牌炒飯 ($108) - 呢個好味呀   里奧大人話有好香嘅鹹蛋味   怪不得咁滯啦


生煎包 ($52) - 呢個就好一般


前菜 ($18) - 好在係菜甫   如果係榨菜就慘喇


( 3-APR-2020  FRI )

今朝里奧大人好早起身   我鬧鐘未響   佢已經出門口 ~

上車打比佢   以為佢公司有急事要做   因為明明今日佢番晏啲家嘛   佢話早咗起身   不如早啲去食早餐之後靈修   咁都好   晚晚做公司嘢   係時候要比自己靈修一下呢 ~

我諗住早餐食芝蛋治   不過去到茶記又唔想食   最後都係食番奶醬多 ~


菇場忙咗陣就抖下   點知一抖就又嘢做 ~

呢排唔見得 Berry   所以超勁掛住佢呀   希望佢仲記得我啦   哈哈


Lunch Time 要出去解凍   順便買鯪魚球米粉番菇場食   我覺得食鯪魚球好似啲阿婆咁   但我真係好鍾意食㗎   我都係鍾意食白肉多啲 ~


今日 4 點放工   里奧大人話要去 Ikea 買花樽   所以我都一齊去喇 ~

我去到 Megabox 就第一時間行 AEON 超市   其實個場好細   同埋好多都無貨   但價錢係平過百佳   如果佢喺德福開就都好啦   方便啲嘛 ~

好想買日本年糕   但搵極都唔見   咁問職員   佢話好耐無番貨了   咁最後都買咗 Yeast 同紅豆蓉同大菜絲就走人   呢排多喺屋企   可以整下甜品 ~

去埋 Ikea 買有機醃青瓜同辣根醬就走喇   之後同里奧大人去睇花樽   我就睇廚房用品   差唔多 6 點就搞掂哂 ~

唔記得傾開啲咩嘢   里奧大人就同我講   話頂爺真係好撐我   我之前比咗個食療比佢   佢同里奧大人講話個份量食咗 3 日   里奧大人就話妳知道呢   我老婆次次煮一餐嘢   都係 3 日嘅份量   頂爺即話睇你身型 Keep 到吖   之後衰奧話所以我老婆個身型咪咁囉   成日要包底   之後頂爺話咁個老婆咪好囉   唔浪費食物   講完之後佢哋都大笑呀   里奧大人話撐我撐到咁   無得再駁   哈哈哈哈 ~

諗住去 CPK 食 Pizza   但見到小南國又想食上海嘢   哈哈 ~

本身 Megabox 個場都靜   加上疲情就靜上加靜   全場得 3 枱客   包括我哋   所以食店喺呢個時間真係好難做 ~

我問里奧大人今餐你請定我請 ?!?!   佢好快答妳請   咁我即拎銀包出來比錢   佢話估唔到我咁快話好   咁頭先 Ikea 都係我自己比錢啦   因為我覺得買啲無謂嘢   用自己錢比較舒服啲   同埋佢依家成日出去食 Lunch   又唔係間間餐廳有八達通   好驚佢無錢食嘢呀   哈哈 ~

食完都要即番屋企喇   里奧大人 8 點要開 Conf Call ~

我叫佢番屋企先   我就去買薄荷雪糕   不過無得買   反而買咗 4 盒 Haagen Daz 雪糕   因為只係 $115/2 盒咋   勁抵   所以即買比里奧大人食喇 ~

喺 Ikea 買嘅乾花   只係 $9.9   估唔到拆出來都好香   以前都買過呢啲乾花   但係無香味囉


番到屋企就開機洗衫   沖埋涼就休息 ~

瞓得好林呀   勁想拍下佢   哈哈哈哈


睇多陣 Youtube   今晚 11 點幾都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言