2020年4月29日星期三

韓式辣醬雞 + 農心魷魚辛辣海鮮味拉麵 + 日式田園雜菜湯 ( 29-APR-2020 )

里奧大人之前見我睇韓國食播   佢話韓國食物嘅特色   就係全部係紅色   哈哈





( 29-APR-2020  WED )

番埋今日就連放 4 日假勁開心   因為可以休息下 ~

今朝 7 點 20 分都醒咗   懶下床先刷牙 ~

早餐食吞拿魚治烘底   想食啲酸嘢 ~


菇場唔忙   咁都好 ~

Lunch Time 出去行陣   買埋墨丸米就番菇場喇 ~


仍然唔忙   放工即走喇 ~

去超市買完罐頭湯同炸雞就番屋企   抖多陣就拖地 ~

里奧大人 6 點幾放工   我都要預備喇 ~

家姐話見到兩串魚糕好似好好味咁   所以買比我食



是日懶餐 - 韓式辣醬雞 + 農心魷魚辛辣海鮮味拉麵 + 日式田園雜菜湯 

韓式辣醬雞 - $37.9一包都貴   但明明睇價錢係 $27.9 㗎喎   今次用光波爐焗咗 20 分鐘   但個皮都唔脆嘅   但個汁辣辣哋真係唔錯 ~

農心魷魚辛辣海鮮味拉麵 - 家姐比我㗎   強調話唔辣   只係海鮮味   我同里奧大人覺得好辣呀   之後要加水沖淡去囉 ~

日式田園雜菜湯 - 無買菜就開罐雜菜湯   呢罐都要 $11   其實真係食菜仲平   哈哈 ~

食完都 7 點半喇   叫里奧大人抖陣好沖涼   因為佢 8 點開會 ~

里奧大人話 8 點又未齊人   原來佢又係記錯時間    係下星期三先開會   玩嘢咩   搞到我趕頭趕命 ~

沖埋涼就睇 "慶餘年"   呢排都係咁追住咁睇   我睇無心都唔會咁追呀 ~

里奧大人 11 點瞓   我就 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言