2020年4月25日星期六

台灣黑椒腸炒意粉 + 燒汁煮帆立貝 + 粉葛土茯苓豬骨湯 ( 25-APR-2020 )





( 25-APR-2020  SAT )

7 點 45 分起身   即刷牙沖涼   8 點左右去買早餐   之後等家姐車我去佢屋企 ~

我拎 4 Pack 印尼麵同 1 包米比家姐   我同家姐講話包米就來漏氣咁   所以想比佢   因為我仲有半包米喺雪柜   擺唔到咁多呀 ~

Berry 見到我就即刻縮入梳化底    但我入廁所洗手   佢又跟住我   但一路撲我又一路怪叫   唔知以為我虐待佢   哈哈 ~

好好味呢   Berry 姐


係咁望住



無啦啦又呢埋喺梳化底



對衰眼好得意


第一次咁早去家姐屋企食早餐   但咁又唔錯喎   呵呵 ~

Berry 痴住我瞓呀   勁開心   好耐好耐無試過咁喇   証明佢都唔驚我   哈哈   始終差唔多 2 個月無見嘛 ~

令我諗起泰國四手按摩   哈哈


嗲到呢


咁早眼瞓 ?!   係又好喎   可以任我摸   哈哈哈哈


家姐成日話 Berry 眼瞓就最乖


快啲瞓啦


好耐無試過咁喇   所以我真係好開心



超級樣衰呀   哈哈哈哈


佢真係瞓咗幾分鐘架   所以我唔敢郁   同埋唔講嘢   驚嘈住佢瞓


12 點 20 分走人   家姐車我去街市   因為我想買湯料呀 ~

里奧大人 12 點 45 分放工   但佢居然上錯巴士   所以差唔多 2 點先番到屋企 ~

今日我有啲攰   所以出去食下午茶 ~



食完都 3 點   要即番屋企煲湯喇 ~

6 點左右飲湯   抖多陣就煮晚餐   7 點半可以開餐 ~ 

是日晚餐 - 台灣黑椒腸炒意粉 + 燒汁煮帆立貝 + 粉葛土茯苓豬骨湯

台灣黑椒腸炒意粉 - 懶呀   所以煎台灣腸   但我又唔想食飯   所以炒意粉就算喇 ~

燒汁煮帆立貝 - 今次記得加燒汁   真係好味好多 ~   

粉葛土茯苓豬骨湯 - 本來諗住粉葛牛蒡   但菜檔老闆話土茯苓好啲喎   所以就聽佢講啦   反正真空包裝唔駛煩嘛   哈哈 ~

大清潔廁所就沖涼   之後休息喇 ~

睇多陣電視   今晚 11 點都自己瞓先喇   可能今朝早起呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言