2021年8月1日星期日

焗三文魚骨肉 ( 1-AUG-2021 )

今餐係加埋早餐嘅炒麵   同埋尋晚剩嘅蕃茄三文魚湯


( 1-AUG-2021  SUN )

今朝 8 點 20 分左右都自己醒   咁都出去徑步 lu ~

買埋早餐就番屋企慢慢食   再做一下小清潔就沖涼   之後番教會喇 ~


今日真係好忙呀   所以一停低就頭痛 ~

1 點幾就搞掂哂   不過同姊妹 TT 傾咗一陣偈先走呢 ~

我買外賣番屋企食   咁唔駛里奧大人滕來滕去 ~


食完又休息下   里奧大人瞓晏覺   我差唔多 5 點半先瞓   瞓咗半個鐘 ~

起身都要預備晚餐 lu   今晚接近 7 點半先開餐 ~

是日懶餐 - 焗三文魚骨肉

焗三文魚骨肉 - 里奧大人問係咪得魚骨 ?!   我話有肉㗎   不過唔似三文魚扒咁多   之後再問我係咪好鍾意食呢啲 ?!   我話貪佢有魚尾可以滾湯   哈哈哈哈 ~

洗埋碗就去徑步   不過里奧大人要搞網上登記   所以唔陪我徑步   估唔到我徑咗 40 分鐘   因為我都諗住徑 25 分鐘算呢 ~

番到屋企就開機洗衫   之後即沖涼休息喇 ~

睇陣奧運同 Youtube   今晚 11 點都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言