2021年8月15日星期日

小食套餐 + 豉椒排骨飯 + 雞扎 (外賣) @ 屋企 ( 15-AUG-2021 )

小食套餐 ($20) - 我都估里奧大人會再買嚟食呢


豉椒排骨飯 ($26) - 我好鍾意食排骨飯㗎


雞扎 ($17)


( 15-AUG-2021  SUN )

估唔到今朝瞓到 9 點 15 分呀   真係好少瞓到咁晏 ~

梳洗之後就去徑步   今朝係慢步半個鐘   之後買埋麵包就番屋企 lu ~

崇拜完就要食 Lunch   所以食甜餐包算喇


食完早餐就去里奧大人公司幫手   之後就番崇拜 ~

真係慘   個肚扯住痛   雖然輕微   但唔係咁舒服囉   個人直頭覺得凍添呀 ~

里奧大人 12 點幾放工   咁要出去食 Lunch 喇   行到一半有啲頭暈   里奧大人話唔知係咪快得滯  ?!   佢話平時見我行得好快   不過我話今日狀態唔係咁好   個肚有啲扯住痛咁 ~



食完就番屋企   里奧大人要去開會呢 ~

今日食咗飯   同埋想夜晚休息   所以行 3 個大圈當做運動   之後買埋菜同餃子就番屋企喇 ~

抖都唔抖就大清潔廚房   再拖埋地   又用咗個半鐘   不過今日係慢版   因為我超級攰   但又好想做大清潔呢 ~

開完機洗衫就沖埋   真係要抖喇 ~

今日勁喇   我只係開咗半個鐘頭冷氣都要關   因為我覺得好凍咁   呢排身體好虛咁   係凍多過熱 ~

我其實已經浸好菜添   但唔係咁舒服   所以等里奧大人買外賣番嚟食 ~

里奧大人 7 點先開完會   所以 8 點先開餐   好在唔駛煮咋 ~

食完就再食生果   之後繼續休息   里奧大人就熨 2 機衫 ~

10 點半本身諗住瞓   點知同阿妹 Whatsapp 到 11 點 10 分   我話頂唔順要瞓囉   佢覺得我好早瞓㗎   我話超過 11 點算遲瞓啦   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言