2021年8月2日星期一

豆漿大王 @ 九龍灣 ( 2-AUG-2021 )

上海排骨酸辣麵 ($40)


上海小籠包 ($25)


招牌秶飯 ($15) - 越來越細條   之前會叫薄餈   依家唔會啦   再薄啲驚吹走咗佢呀   哈哈哈哈


( 2-AUG-2021  MON )

尋晚尋得勁差   諗住鬧鐘響咗都瞓番   之後都係唔好喇   可能徑步會精神啲呢   感恩行咗半個鐘真係精神好多呀 ~

今朝同阿爽同 Lift   佢見我買咗支涼茶   話我都成日飲涼茶   我話唔係成日吖   之後我話我放工買嘅係比我老公飲嘅   唔怪得佢以為我好鍾意飲涼茶啦   哈哈 ~

早餐食吞拿魚包   其實勁想食蒜蓉包   但朝早食咁重口味好似唔係咁好咁 ~


8 月喇


菇場忙呀   好在 11 點左右搞掂 ~

Lunch Time 出去行陣   之前買嘅橙居然貴咗一蚊   可能依家有消費劵   啲人捨得比錢   不過佢係收現金㗎喎   但我覺得加一蚊係貴啦   都係諗下買唔買好   哈哈哈哈 ~

行多陣就買燒賣腸粉番菇場   今日非常焗熱   我慢行都想出汗咁滯呀 ~


里奧大人去完姑奶屋企整嘢又要番公司做嘢   咁我今晚都唔煮 lu~

菇場唔忙啦   他他條條等放工 ~

放工即買雞骨草比里奧大人   之後去埋街市買西瓜就去謝謝儂   點知個場無咩冷氣又開住風扇   另一邊就滴水   感覺好污糟咁   但我勁想食小籠包   所以去豆漿大王喇 ~   

食完就番屋企   抖咗 20 分鐘就同里奧大人去徑步 lu ~

番到屋企即沖涼   今晚睇 Youtube 睇到 10 點半就瞓覺   無啦啦覺得勁攰咁呀 ~

沒有留言:

發佈留言