2021年8月31日星期二

水餃拚雲吞 (外賣) + 菜心苗 ( 31-AUG-2021 )




( 31-AUG-2021  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   真係接近一個月無試過喇 ~

不過呢排起身比較慢動作   好在真係要比自己徑步   如果唔係我覺得自己又會開始懶呢 ~

早餐食甜餐包   間唔中齋齋哋都唔錯 ~


菇場忙呀   但一到 Lunch Time 就即走   因為家姐同我食 Lunch 呀 ~

牛柳 (277g) $108 - 都知家姐一定會話食牛   因為要我補血呀   佢話有蔥/蒜/洋蔥   知我鍾意食蔥就揀蔥   佢自己食會揀蒜頭   我話蒜頭我都好鍾意㗎   之後佢個樣好唔開心   仲講咗幾次話之得揀蒜頭啦   走嘅時候   我見有人係揀蒜頭   我同家姐講話好在無揀咋   係妳最驚熟蒜呢   之後家姐好開心話好在無揀   其實我呃佢啦   因為唔係咁   肯定一陣坐車   又會問我係咪鍾意食蒜頭㗎喇   再話好後悔揀蔥咁呢   哈哈


都幾厚身


鰻魚丼 (M) $60 - 我只係可以同家姐食鰻魚架咋   因為里奧大人唔食呢


黑芝麻糖條 / 花生糖條 ($40/包)   初初覺得貴   但原來份量都幾多   之後番到屋企試下啦   真係好有驚喜呀   好脆好新鮮咁   又唔係太甜先好嘛   我無要黃皮   好記得有次食新鮮黃皮   酸到我胃都痛埋   自此就唔敢再食了


我話唔要月餅   家姐問點解 ?!   我話唔要黃皮   又問點解   總知我一話唔要   就係咁問點解 ?!   好搞笑


我麻麻哋呢啲月餅   但家姐就鍾意食芋泥   咁兩個綠豆就比糟糟   咁都好啲   一個人食哂會好肥㗎


家姐依家會好早番到公司附近   佢就會去 AEON 睇嘢   仲話開咗間 Bakery   諗住聽日買十幾個麵包   我正想話 WFH 都唔駛買咁多啦   之後佢話買埋比同事一齊食   咁都正常啲   請人食包都好   話哂啲麵包都輕吖嘛   如果請嘢飲就唔好喇   哈哈 ~      

食完就去 Starbucks 飲免費咖啡   之後送埋家姐搭車就番工喇 ~


仍然忙呀   感恩放工前搞掂哂 ~

放工去買餸同西瓜   再買埋急凍排骨粒就即刻番屋企喇   落雨濕濕好麻煩呢 ~

放低個袋即預備晚餐   但 7 點半先開餐   因為里奧大人晏放工呀 ~

是日懶餐 - 水餃拚雲吞 (外賣) + 菜心苗 

水餃拚雲吞 (外賣)我同里奧大人開始有啲厭   哈哈 ~

菜心苗 - 買 2 斤分兩晚食   咁唔駛成日去街市 ~ 

洗埋碗就抖陣   之後去徑步   里奧大人唔去啦   尋晚咁夜瞓 ~

輕鬆鬆又徑咗半個鐘   開機洗衫就沖涼 ~

睇劇又睇到 10 點 45 分開始眼瞓   次次徑步都係呢個時候眼瞓呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言