2021年8月16日星期一

百樂金宴國際宴會廳 @ 九龍灣 ( 16-AUG-2021 )

粉絲蝦煲


腰果小炒皇 ($88)


蒜蓉粉絲蒸聖子 ($112)


冰梅欖角骨 ($98)


欖菜肉碎四季豆 ($78)


乳豬 (免費)


( 16-AUG-2021  MON )

感恩一覺瞓天光   但仍然好攰   所以呢排都唔會徑步住 ~

之前買早餐都會等   依家唔會住喇   真係攰到一個點   只係好想買完就走咁呢 ~

早餐食奶醬多   本來勁想飲咖啡   不過最後都無飲   唔想又成日飲番咁囉 ~


請阿花食嘅   鹹甜鹹甜咁隔住買   哈哈


阿花送呢包零食比我   我叫佢唔好再買   我係因為 ASTRO 嬴咗好開心   所以買零食大家開心一下呢


菇場唔忙   做埋個 Report 就可以抖下 ~

Lunch Time 出去買牛腩米   之後即番菇場 lu   因為落雨呀 ~


我話 ASTRO 一連 5日出席活動都好攰   阿花話我哋都係   呢句好笑呀   因為我哋真係成日留意賽果   阿花直頭話仲有無呀 ?!   好攰   哈哈 ~

放工行陣   之後再搭巴士去九龍灣   因為約咗里奧大人同姑奶食飯 ~

今餐係姑奶請里奧大人食生日飯   其實都好耐無見   所以食到 8 點幾先走 ~

一齊搭的士番屋企   之後都沖涼休息喇 ~

今晚勁攰呀   10 點 20 分要瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言