2021年8月9日星期一

焗煙鴨胸 + 辣菜甫唐生菜 ( 9-AUG-2021 )





( 9-AUG-2021  MON )

尋晚太夜瞓   今朝起身真係有啲唔想出徑步㗎   不過知道自己肯定瞓唔到   所以都起身梳洗 lu~

早餐食吞拿魚包   雖然唔係奶醬多   但都幾乎餐餐吞拿魚包   哈哈哈哈 ~


菇場忙呀   星期一忙就好 OK   因為無嘢做做悶 ~

Lunch Time 出去買魚片頭米   之後都番菇場喇   大腿有啲痛呀   唔想行咁耐   嗚嗚 ~


忙下停下   不過個人好攰咁   其實好想飲咖啡   但最後都無   我覺得罐裝咖啡好肥   又飲唔哂喎   寧願再飲杯熱茶好過 ~

菇場 4 點半請食下午茶   因為贏咗奧運呀   係咪好搞笑 ?!   咁都好呀   益哂我哋   哈哈 ~

不過 5 點 35 分先到呀   所以我都拎走喇   估唔到溫總都係咁   好在有人陪我 ~

番到屋企即預備晚餐   6 點 45 分就可以開餐喇 ~

是日懶餐 - 焗煙鴨胸 + 辣菜甫唐生菜

焗煙鴨胸 - 懶人首選   好在里奧大人都鍾意食   咁下次買定多啲做儲備   最正係就咁焗就搞掂呀 ~

辣菜甫唐生菜 - 真係好鍾意食辣菜甫   但又唔可以成日食呢 ~

8 點左右徑步   其實超級攰   同埋個肚係咁 "聚" 住   不過晏晝食咗幾塊嘉頓薄餅   所以點都想郁下咁囉 ~

我行得好慢   咁我同里奧大人講話大腿有啲痛   佢都話覺得奇怪點解今晚行得慢過佢   哈哈 ~

點都行夠半個鐘先番屋企   沖埋涼就休息   衫都唔駛住喇 ~

聽完培靈會又再睇陣 Youtube   差唔多 11 點都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言