2021年8月29日星期日

鮮菜豬肉迷你水餃 + 白菜仔 ( 29-AUG-2021 )




( 29-AUG-2021  SUN )

今朝瞓到 9 點半鬧鐘響   梳洗之後就徑步喇 ~

買埋吞拿魚包就番屋企   食完就大清潔廁所   沖埋涼就出發喇 ~


諗住早啲去里奧大人公司幫手   點知遲咗成廿分鐘先到 ~

崇拜完就同阿妹傾偈   最搞笑勁哥問阿妹喺度做咩 ?!   阿妹話陪我   之後勁哥再話里奧大人放咗工啦   我話我都想佢放咗工呀   哈哈 ~

里奧大人 1 點 50 分放工   咁食埋 Lunch 先番屋企 lu ~



我要去超市買菜   所以叫里奧大人番屋企先 ~

諗住買菜   但買下買下又買咗 2 支凍咖啡同 6 罐咖啡   之後再買咗樽泰式甜辣醬   所以個袋越嚟越重   咁係時候番屋企喇   哈哈 ~

沖埋涼就休息下   里奧大人瞓晏覺 ~

睇睇下 Youtube 想瞓覺   但原來已經 5 點幾   所以唔瞓啦 ~

里奧大人 6 點半起身   我都預備晚餐喇 ~

是日懶餐 - 鮮菜豬肉迷你水餃 + 白菜仔

鮮菜豬肉迷你水餃 - 激死我   煮到甩皮甩骨咁   下次都係睇住   唔好由得佢滾先得 ~

白菜仔 - 想買唐生菜   但無哂   咁食白菜仔啦 ~

洗埋碗就即刻去徑步   因為已經 8 點幾喇 ~

依家多數徑半個鐘   我唔可以太耐   始終之前失血過多   點都有啲攰咁呢 ~

沖埋涼就休息   抖多陣就睇劇 ~

今晚 10 點 45 分瞓覺   因為聽朝要徑步呢~

沒有留言:

發佈留言