2021年8月22日星期日

Outback Steakhouse @ 九龍灣 ( 22-AUG-2021 )

烤肋骨雞膇芝士薯條拚盤 ($178) - 食剩咗啲豬肋骨同薯條   所以要打包喇


燒雞肉芝士夾餅 ($118) - 我話份量咁少嘅   咁就啱我喇   里奧大人以為我話份量咁少係唔好   哈哈   薯條完全無食   所以又打包


薄薄哋唔錯   但其實無咩餡   哈哈   但加埋芝士就會覺得飽


呢間黑糖包係比較硬   真係第一次食到咁口感   哈哈


( 22-AUG-2021  SUN )

今朝 9 點半自然醒   咁就好喇   可以拿拿聲大清潔廁所   呢排超級攰呀   完全唔記得要大清潔廁所呢回事呀 ~

搞掂哂就沖涼   之後里奧大人都起身 lu ~

今日同里奧大人一齊番教會崇拜真係開心喇   所以同佢出去食早餐呢 ~

HOLIDAY MODE   我同里奧大人講話 Send 呢張相去你公司群組   哈哈





食完早餐   咁里奧大人去洗手間   有個女人坐里奧大人個位   我同侍應講話有人   我仲特登拎埋里奧大人隻杯比佢睇   因為我哋仲未飲哂杯嘢嘛   佢答我叫個女人坐住先   之後里奧大人出嚟   坐我隔離枱個男人叫個女人坐佢嗰邊   個侍應又係奇怪   叫個女人坐有人嘅位都有嘅   可能個男人覺得個侍應蝦我呀   所以開聲幫我   哈哈 ~

個侍應仲同里奧大人講話以為無人   我直接話我頭先已經講咗話兩個人喎   我同里奧大人講話   佢叫我走無問題   但我已經指住個杯話有兩個人   佢講緊大話囉   係佢態度有問題   呢下先慶 ~

崇拜完畢又同弟兄姊妹傾一陣偈   之後坐巴士去銅鑼灣 ~

2 點 15 分左右食 Lunch   之後去整嘢   搞掂哂就去九龍灣 ~

泰式乾炒河粉 (豬) ($60) - 豬肉嘅份量好多   真係超級抵食


馬拉盞通菜飯 (豬) ($58) - 呢個都好味道呀


(+$8/杯) 草莓番石榴梳打 (+$8) 椰汁冰


今日無提供免費小食   但就有例湯


去淘大屈臣氏買嘢   買滿 $800 有得送贈劵   咁排隊啦   一排就排咗半個鐘   本來想用手機上載   但原來上載唔到   變咗咩都無哂呀   嗚嗚   所以今次點都要排隊囉 ~

搞掂哂已經 6 點 40 分   咁去德福食晚餐喇 ~

感恩等咗 20 分鐘左右就有位   侍應叫我坐門口位   嗰個位係擺外賣架喎   仲要係個個等位嘅時候   都會望住我哋食嘢   所以我話坐入面   其實我想直接話   點解妳唔比我哋前兩個 number 嘅人坐嘅 ?!

里奧大人去洗手間洗手   話個門口位仲未有人坐呀   今日咩料呀   個個都蝦我嘅   嗚嗚 ~  

7 點半開餐   真係本身唔餓等到有啲餓   哈哈 ~

食完就番屋企喇   沖埋涼都休息了   開始有啲攰   可能今日出咗一日街   好少有呢 ~

睇下 Youtube   差唔多 11 點都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言