2021年8月27日星期五

炸雞 & 薄餅 + 焗肉醬意粉 + 蘋果粟米沙律 ( 27-AUG-2021 )



~

( 27-AUG-2021  FRI )

話咁快又星期五   好快又過埋個 8 月添呀 ~

起身有啲頭重重   呢個月身體真係唔多掂   好在之前有做運動   如果唔係可能仲更加差   希望下星期可以開始早晚徑步啦 ~

里奧大人話尋晚追劇追到好夜   估佢唔到喎   我話係咪追模範生 ?!   佢話又幫人地改名   哈哈   我未瞓醒嘛   我話個名幾好聽吖   佢話個名係三十年前啲名   哈哈哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   今朝食飽啲   因為 11 點要開會傾 System ~


菇場唔忙   所以越坐越凍呀 ~   

11 點開會開到 12 點 15 分   真係好奇怪約埋呢啲食飯時間囉   雖然對我無影響   因為我今日都諗住食杯麵   哈哈 ~


忙咗陣之後又同阿花 Whatsapp   又傾咗兩個鐘   因為 Whatsapp 可以即時 Send 相   如果唔係用 Skype 仲好   我覺得打字快好多咁呢 ~

放工去超市買嘢   之後都番屋企喇   原來已經 6 點半 ~

里奧大人 7 點半先番到屋企   好在今晚唔駛徑步 ~

是日晚餐 - 炸雞 & 薄餅 + 焗肉醬意粉 + 蘋果粟米沙律

炸雞 & 薄餅 - 今次分開焗   咁里奧大人就可以食到熱辣辣薄餅 ~

焗肉醬意粉 - 落鑊炒下啦   咁樣無咁乾   其實有衝動想就咁焗熱   不過算啦   對里奧大人好啲啦   哈哈 ~

蘋果粟米沙律 - 買咗 8 個加拿蘋果都有 3 個星期   所以今晚真係點都食埋去喇   不過下次唔會再買   因為我唔鍾意食粉粉哋嘅蘋果 ~

洗埋碗就即沖涼   抖陣就睇模範計程車 ~

本來我 10 點半想瞓   但越睇越緊張   終於睇到 11 點 40 分呀   怪不得尋晚里奧大人睇到 1 點啦   原來真係會追   哈哈哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言