2021年8月6日星期五

香炸雞膇 ( 6-AUG-2021 )




( 6-AUG-2021  FRI )

尋晚瞓到半夜熱醒呀   可能攬住個毛公仔瞓呀   哈哈 ~

感恩今朝無落雨   仲涼涼哋添   咁點可能唔去徑步呀 ~

早餐食吞拿魚包   唔知幾時食厭呢   哈哈 ~


菇場忙呀   做到痴咗線 ~

Lunch Time 落雨   無出去呀   咁食 Flakes 加乳酪就算喇 ~

今日無啦啦睇下個月曆   先知道下星期先係 Off   我之前仲同家姐講話聽日可以早啲到添   最勁係我關咗星期六鬧鐘呀   呢下先大鑊   後尾再問阿花佢係咪第二個星期 Off ?!   佢話十年都同妳一樣啦   哈哈   我話放假放到亂哂   同埋我應該係覺得 1 號係第一個星期   7 號係第二個星期咁囉 ~

仍然忙呀   之後有同事傳外賣紙   原來係新同事 GW 4 點話請飲嘢   咁落單都 4 點半   8 卦話如果放工未到咁點 ?!   我話等囉   真係頂佢唔順   落完 Order 即送到嚟好無 ?!   又要唔蝕底又要人哋快   真係不知所謂   呢排佢做幾件事都令我好反感 ~

放工即走   番到屋企都要預備了 ~

里奧大人 7 點左右番到屋企   等佢沖埋涼就可以開餐 lu ~

是日懶餐 - 香炸雞膇

香炸雞膇 - 原來得 4 隻咋   唔怪得 $25 咁平啦   我真係以為起碼有 7-8 隻㗎 ~

洗埋碗就即去徑步   因為已經 8 點幾喇 ~

里奧大人飲咗啤酒   所以叫佢唔好徑步呢 ~

又徑咗 35 分鐘   今晚夠皮喇   我有啲攰咁呢 ~

沖埋涼就聽培靈會   聽完都差唔多 11 點   我都瞓覺先喇 ~

沒有留言:

發佈留言