2021年8月19日星期四

豉汁蒸鯧魚 + 蠔油唐生菜 + 紅油拌青瓜 + 自家制麵包 ( 19-AUG-2021 )






( 19-AUG-2021  THU )

尋晚去咗 2 次廁所   感恩起身都精神   仲有時間喺屋企做伸展呢 ~

早餐食甜餐包   咁啱家姐食麥皮   我話我哋好似食病人餐咁   哈哈 ~


菇場忙下停下   咁都好   時間易過啲 ~

Lunch Time 出去買菜   再行陣先買鯪魚球米番菇場食 ~


仍然唔忙呀   都係 Skype 到放工 ~

番到屋企換對波鞋就去徑步   今晚可以徑半個鐘   真爽 ~

徑完步就收到里奧大人電話話放工   咁我都番屋企預備喇 ~

里奧大人 7 點幾先番到屋企   佢一見到啲餸就話咁多   我真係覺得好煩   我話唔好成日未食就話多多多啦   我覺得好討厭   同埋今晚雖然煮咗飯   但真係每人三啖已經無   根本唔夠一碗   我個碗仲細過裝青瓜嗰隻囉 ~

是日懶餐 - 豉汁蒸鯧魚 + 蠔油唐生菜 + 紅油拌青瓜 + 自家制麵包

豉汁蒸鯧魚 - 好似好耐無蒸魚   所以又蒸嚟食下喇 ~

蠔油唐生菜 - 最緊要方便   因為唔駛好似菜心咁煩   要切尾同摘芯呢 ~

紅油拌青瓜 - 特登番轉頭買咗 6 條小青瓜   唔想又雪到壞哂   咁就食 2 條先 ~

自家制麵包 - 係前晚㗎   所以今晚都要蒸嚟食呢 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就休息 ~

今晚都係睇 Youtube   本來想睇韓劇   但好似好攰咁   所以唔想睇住 ~

呢排 10 點幾都開始攰   所以今晚又係 10 點 50 分瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言