2021年8月26日星期四

CHUBBY'S PIZZA (外賣) @ 屋企 ( 26-AUG-2021 )

星期一套餐 - 環球世界薄批 (普通批) & 肉醬意粉 & 炸雞 4 件 (+$12)




買滿 $200 送嘅牛油粟米


( 26-AUG-2021  THU )

尋晚半夜發惡夢大叫   因為我比個大黑影捉住咗   係咁吹氣落我度呀 ~

其實放幾日假   預咗番工前一晚係瞓得唔好   因為我好怕唔知醒起身   雖然校咗鬧鐘   哈哈 ~

感恩起身精神   話哂瞓少兩個幾鐘嘛 ~

早餐食粟米吞拿魚包   因為想有啲沙律醬    濕濕哋易入口 ~


菇場忙呀   時間好快過   正呀 ~

Lunch Time 去幫里奧大人公司拎嘢   之後買埋炒麵就番菇場喇 ~


忙下停下又放工   今晚都唔會煮   所以叫 Pizza 外賣 ~

番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就等食喇 ~

好似好耐無食 Pizza   覺得好好味呀 ~

里奧大人 8 點去徑步   佢呢 3 晚都飲咗啤酒   話唔徑步都唔得喎   但其實我都想叫佢自己去徑步呢 ~

等埋佢先一齊睇劇   不過我睇到 10 點 50 分都瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言