2021年8月8日星期日

白菜豬肉水餃 + 蕃茄南瓜湯 ( 8-AUG-2021 )




( 8-AUG-2021  SUN )

今朝 8 點 10 分都自然醒   都估到係咁上下時間起身呢 ~

梳洗完就徑步半個鐘   之後買埋早餐就番屋企喇 ~

開埋機洗衫先食早餐   咁樣今晚唔駛做咁多嘢咁 ~

想食沙律蛋包好耐   但幾次都無   所以今朝見到即買   食完其實都幾滯   哈哈


食完又小清潔屋企   之後沖埋涼都要即出發 lu ~

早啲去幫手又可以傾下計   最緊要唔好咁趕嘛 ~

崇拜完畢都走先喇   里奧大人要去開會 ~

咁我去淘大行陣   買咗蕃茄又買 3 Pack 辛辣麵   勁重呀 ~

之後行陣再去南記買酸辣米線啦   平時里奧大人好少話買米線   今次咁講即係想食啦 ~

番到屋企都 2 點幾   即刻沖涼喇   里奧大人無耐都番到嚟呢 ~

接近 3 點先食午餐   食完超級飽   下次都係 Share 食算喇 ~


食完又係睇 Youtube 啦   差唔多 5 點左右開始滾湯喇 ~

里奧大人 5 點瞓到 7 點幾   我都開始煮晚餐喇 ~

其實未餓   但都要食   因為我要去徑步 ~

是日懶餐 - 白菜豬肉水餃 + 蕃茄南瓜湯

白菜豬肉水餃 - 終於食埋呢包水餃   因為我想轉食韓國水餃呀 ~

蕃茄南瓜湯 - 今朝喺超市買半個南瓜只係 $5   仲要係啱啱切開一半   唔買對唔住自己   哈哈   本來想買粟米   但都唔好食咁多   所以買紅蘿蔔喇   真係好鍾意滾呢個湯   簡單又好味道 ~

洗埋碗即去徑步   因為已經 8 點幾喇   咁沖埋涼都 9 點幾   我覺得夜㗎喇   哈哈 ~

沖埋涼就狂煲 MV   所以 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言