2021年8月28日星期六

黑椒牛扒 + 菜心苗 + 蘋果粟米沙律 ( 28-AUG-2021 )

豆沙燒餅妹味   但實在太飽   只食咗 1 個咋




( 28-AUG-2021  SAT )

尋晚里奧大人半夜話熱醒   要開埋風扇   真係誇張囉   反而我又唔覺熱喎 ~

今朝買完早餐再買雞骨草比里奧大人   之後都番菇場喇 ~

早餐食腿蛋治   因為可能 2 點先食 Lunch   所以要食飽啲 ~


菇場忙呀   又係星期六忙   哈哈哈哈~

放工準時走   我去超市買餸   之後就同里奧大人食 Lunch ~




沖埋涼就抖陣   里奧大人就瞓陣晏覺   我就做小清潔 ~

每月一到終於清哂   足足陪咗我 20 日   真係就嚟命都無呀 ~

今晚 6 點半左右預備晚餐   7 點開餐最理想   哈哈 ~

是日懶餐 - 黑椒牛扒 + 菜心苗 + 蘋果粟米沙律

黑椒牛扒 - 係時間要補下血   所以買牛扒呀   $52 有 兩大塊   都好抵食 ~

菜心苗 - 呢排仍然鍾意食菜心苗   因為好林甜呀 ~

洗埋碗就去徑步   里奧大人叫我抖下   但我話真係想做運動呢 ~

番到屋企就開機洗衫   之後沖涼休息 ~

睇劇睇到 11 點都要瞓    因為里奧大人聽日要番工 ~

沒有留言:

發佈留言