2021年8月25日星期三

招牌辣豬肉春卷酸辣米線 & 西生菜 (外賣) @ 屋企 ( 25-AUG-2021 )



( 25-AUG-2021  WED )

今朝瞓到 10 點   算係遲起身㗎喇 ~

其實唔係想比自己抖下   我寧願焗麵包食   因為成日食粉麵餐都幾悶   哈哈 ~


食完抖陣就沖涼   之後睇陣 Youtube ~

差唔多 1 點幾就出門口   因為約咗菜菜子 2 點喺佢公司等   點知佢話可能要半個鐘後先到   所以我哋搵地方食下午茶   一路食一路等佢喇 ~

香茅豬扒撈檬 ($40) - 好味呀


我鍾意食撈檬係因為鍾意呢啲酸醋


越式熟牛肉湯粉 ($39) - 都好味喎   呢間食物質素唔錯呢


全場得幾個人   我覺得勁正呀   可能平日關係 ~

衰仔差唔多 3 點先到   不過佢嚟到   我哋都食完 lu ~

佢話里奧大人次次約佢都係即刻見   如果唔喺度就即刻走   笑鬼死   真係唔講唔覺   哈哈哈哈 ~

傾咗個幾鐘就去佢公司坐陣   買下嘢又傾下偈   之後都走喇   唔阻佢做嘢嘛 ~

同里奧大人行陣 APM 啦   去 MUJI 買咗兩包花生朱古力同棉花糖比家姐   之後又周圍行 ~

紫色 + 野口真係勁鍾意   可惜我真係好少帶 Cap 帽


里奧大人喺 UNDER ARMOUR 又買咗頂黑色 Cap 帽   仲要只係 $229   之前睇親都要三百幾㗎   咁我話再送比佢生日禮物啦   佢依家成日問我八達通用剩幾錢 ?!   我話用剩 3 百幾咋   成日話驚我用唔哂   我話平時唔駛用八達通搭車買嘢嘅 ?!   真係呢 ~
   
差唔多 5 點 15 分都走喇   約咗姑奶們 5 點 45 分喺大圍等   之後一齊去寶福山 ~

里奧大人嘅 5 嬸走得好突然   所以佢哋屋企人都唔捨得   見到佢 5 叔都流眼淚   咁大年紀都咁   肯定好愛 5 嬸 ~

6 點 40 分左右做儀式   所以我哋都走喇 ~

姑奶佢哋 5 個人一齊去食飯   我就唔去食喇   我仍然唔想太多人一齊食飯呢 ~

搭地鐵走人   去南記買埋晚餐先番屋企 ~

沖埋涼先開餐   估唔到啲湯仲係好熱 ~

9 點半開始睇劇   但今晚 10 點半都自己瞓先   話哂聽日要番工   唔想又 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言