2022年6月11日星期六

馳名狗仔粉 + 煎釀三寶 + 山葵八爪魚軍艦 + 希靈魚軍艦 + 綠豆沙 (外賣) @ 屋企 ( 11-JUN-2022 )





( 11-JUN-2022  SAT )

今朝本來 8 點 05 分起身   不過 7 點 40 分都醒咗   咁都起身沖涼番工 lu ~

早餐都係食奶醬多   唔想諗食乜 ~


菇場唔忙呀   勁想快啲放工 ~

家姐今朝去完銀行就嚟我屋企   好在里奧大人今日番晏   咁可以開門比佢   哈哈 ~

佢喺其奧買咗齋燒鵝比我   所以特登拎嚟囉   我都講咗呢兩星期唔見到佢   叫佢唔好買比我   但佢點都要買   激死我 ~

最搞笑佢係咁問里奧大人食唔食嘢 ?!  電話問 2 次   Whatsapp 又問 2 次   我話佢唔食㗎喇   因為已經有早餐   點知家姐話佢自己再問里奧大人食唔食嘢 ?!

里奧大人話家姐一入屋   都問佢食唔食嘢 ?!?!?!   真係駛唔駛問 6 次呀 ?!   笑鬼死 ~

家姐食完麵包   里奧大人又叫佢食啲零食   我叫佢開車銀優薯片呀   難得佢嚟到   因為我本身都諗住同家姐一齊試呢 ~

里奧大人比咗包脆豬肉條比家姐   仲話好多零食都未食   家姐話做乜食得咁慢㗎 ?!?!?!   呢句好笑呀   里奧大人肯定比唔到反應   哈哈哈哈 ~

家姐 12 點左右都要走   佢有嘢做呀   如果唔係就可以等埋我呢 ~

齋燒鵝 / 花生糖


豬肉乾


放工即走   仍都係買埋午餐先番屋企 ~


里奧大人食完抖陣都番公喇   我又睇下 Youtube 咁啦 ~

3 點左右勁眼瞓   所以熄埋電視專心瞓覺   估唔到一瞓就瞓到 3 點 45 分 ~

要繼續做功課啦   做完都差唔多要出發了 ~

今晚早咗啲放學   買埋晚餐就番屋企喇 ~

食完抖陣就沖涼   之後睇 Youtube   差唔多 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言