2022年6月18日星期六

調味蟹籽軍艦 & 山葵八爪魚軍艦 & 八爪魚壽司 + 魚蓉燒賣 + 馳名狗仔粉 (外賣) @ 屋企 ( 18-JUN-2022 )





( 18-JUN-2022  SAT )

今朝 8 點起身   番到菇場再洗埋杯都差唔多 9 點   不過都可以慢慢食早餐   因為無咩人番工 ~

咁晏食就一定係奶醬多啦   同埋最緊要係無咩味道   咁食到 10 點都得嘛   哈哈 ~


菇場唔忙啦   又係同阿花  Whatsapp   傾開點睇開心同傷心   我話開心係一下子   傷心係一輩子   呢個係事實   唔係負面囉 ~

傾下傾下又放工   我買埋午餐都番屋企了 ~



食完就休息   里奧大人就番工 ~

3 點幾都係沖個涼先   咁可以隨時上床瞓覺   哈哈 ~

真係睇睇下 Youtube 瞓着咗   瞓咗半個鐘都有 ~

6 點左右出發   因為想買軟糖比里奧大人 ~

今晚準時放學   里奧大人同我差唔多時間番到屋企   佢係都要接我   話驚我啲嘢好重   但其實兩碗嘢好輕呢 ~

食完先沖涼   再睇多陣 Youtube   差唔多接近 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言