2022年6月19日星期日

鮮蝦雲吞拚菜肉餃 (外賣) + 菜心苗 ( 19-JUN-2022 )




熱豬肉乾比里奧大人食   呢碟係家姐之前喺元朗冠環球買嘅豬肉乾   里奧大人一食就話唔係美珍香   我話冠環球都要 $140/磅呢   我覺得依家食肉乾呢啲零食係超級貴呀


( 19-JUN-2022  SUN )

尋晚半夜醒咗   真係好難先瞓得番   之後里奧大人起身番工   我有少少頭痛添呀   感恩最後都可以瞓到 9 點鬆啲自然醒   咁都起身食早餐 lu ~


食完就做大清潔   拖埋地都即沖涼   之後出發番教會喇 ~

同阿妹傾偈   之後里奧大人都嚟埋   再加埋頂爺   傾下傾下又差唔多 1 點 ~

里奧大人一陣要去開會   所以買午餐番公司食 ~



我食完就去九龍灣買 3 盒藥   之後再去街市買餸 ~

今日好焗熱   加上無啦啦好攰好攰   所以真係超級慢動作 ~

番到屋企放低嘢就大清潔廁所   沖埋涼都休息喇 ~

5 點左右都有啲眼瞓   但又唔想瞓   不過最後都瞓咗半個鐘   哈哈 ~

里奧大人 7 點半開完會   真係無諗過開咁耐呢 ~

是日懶餐 - 鮮蝦雲吞拚菜肉餃 (外賣) + 菜心苗

鮮蝦雲吞拚菜肉餃 (外賣) - 其實仲有水餃同韭菜餃   我買咗 4 款架   煮嘅時候每樣執啲   咁樣無咁悶   哈哈 ~ 

菜心苗 - 好耐無食   所以又買咗 2 斤買買食呢 ~

洗埋碗再做小清潔   之後都沖涼休息喇 ~

里奧大人 11 點未夠就瞓   我就睇多陣 ASTRO 先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言