2022年6月29日星期三

蜜糖焗雞翼 + 雙菇拚菠菜 ( 29-JUN-2022 )




( 29-JUN-2022  WED )

雖然尋晚半夜去咗廁所   但感恩好快瞓得番呢 ~

番到菇場附近有人拍我   原來係 8 卦   嚇鬼死我 ~

估唔到西瓜未番   好在 8 卦有鎖匙咋 ~

早餐食吞拿魚治烘底   呢排天氣焗熱   想食啲酸酸咪咪嘅嘢 ~


菇場冷氣都唔夠咁呀   阿齋又係話天氣熱   等我仲以為壞冷氣添   咁今年真係熱得好犀利喎 ~

Lunch Time 即出去買木瓜   里奧大人今朝話鼻敏感發作   要買木瓜食   佢話不如星期五去 Megabox 買生果   我話呢啲普通嘢唔駛去 Megabox 啦   所以我點都要去買囉   最後買咗 3 個牛奶木瓜   本身想買 6 個   但真係太重唔敢買   哈哈 ~

行多陣又去買咗 8 個大蕃茄   所以開始熱喇   經過 7-11 就買埋午餐   順便涼陣冷氣 ~


仍然忙下停下   所以好快放工 ~

放工即走   之後里奧大人都番到屋企了   不過今晚要 7 點鬆啲先可以開餐 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞翼 + 雙菇拚菠菜

蜜糖焗雞翼 - 呢款丹麥有機雞翼真係細隻到不得了   有 1 隻直頭同我手指公 Size 一樣   我都要比里奧大人睇下   佢都話無見過咁細嘅雞翼 ~

雙菇拚菠菜 - 好鍾意咁樣食法   又夠飽肚  可以唔駛食飯都得 ~

洗埋碗就食生果   抖半個鐘就同里奧大人跳 1.5 Part 舞 ~

沖埋涼都 9 點半喇拿拿聲同里奧大人睇 "盡情吃 用力愛"

睇多陣 youtube 都瞓   11 點唔夠就瞓真係好 ~

沒有留言:

發佈留言