2022年6月1日星期三

原隻鮑魚瑤柱豚肉裹蒸糭 + 紅豆糭 + 茄汁肉碎長通粉 + 粟米青瓜粒 + 牛油排包 ( 1-JUN-2022 )







( 1-JUN-2022  WED )

又一覺瞓天光呀   真係非常感恩呢 ~

今朝落完雨好熱   最搞笑阿花叫我睇 youtube   之後一路傾啦   佢以為我已經番到菇場   我話 8 點咋   仲坐緊車囉 ~

早餐食腿蛋治   茶記阿哥高八度話: 腿蛋治 ?!   事實茶記啲阿哥阿姐都知我成日係奶醬多   所以我唔食奶醬多   佢地覺得好出奇   哈哈 ~

~

菇場勁忙呀   多啲嚟密啲手   哈哈哈哈 ~

眨下眼又已經 6 月


Lunch time 又飛去一田買嘢   買埋聽日應該無嘢買喇啩 ~

新東陽豬肉鬆 ($40.7/罐) - 2 罐比里奧大人   1 罐比阿花   
KETTLE 手製黑椒味薯片 ($41.9/2包) - 忍唔住又買
YUKA 提拉米蘇杏仁朱古力粒 ($39.9) - 尋晚食咗綠茶覺得好味   所以再買呢隻味道
熊本熊昆布烏冬杯麵 ($22.9/2盒) - 我覺得平呀   買番菇場做午餐都好


買完即番菇場喇   今日唔係咁餓   所以食乳酪 + flakes ~


仍然勁忙   仲要做長命 report 添 ~

影到好大隻咁


放工準時走   里奧大人今日補假   所以喺屋企等緊我喇   哈哈 ~

番到屋企即預備晚餐   今晚蒸糉要好多時間呀 ~

是日晚餐 - 原隻鮑魚瑤柱豚肉裹蒸糭 + 紅豆糭 + 茄汁肉碎長通粉 + 粟米青瓜粒 + 牛油排包

原隻鮑魚瑤柱豚肉裹蒸糭 - 鴻福堂糭劵係家姐比嘅   上星期已經換咗   所以今晚都要食 lu ~    

紅豆糭 - 順便又清咁 1 隻   希望快啲食哂啦   唔想又雪到壊呀 ~

茄汁肉碎長通粉 - 前日醃咗 2 份免治豬肉   所以今晚特登煮個長通粉比里奧大人聽日帶飯 ~

粟米青瓜粒 - 清埋最後 1 條青瓜   再加罐粟米真係好正 ~

牛油排包 - 上星期五買架   本身係比里奧大人做星期六早餐   點知佢星期五又買咗綠茶蛋糕   佢都話好日唔會買   點知佢買我又買   咁今晚點都要清埋去啦   已經過期 2 日了 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後休息喇 ~

今晚睇 youtube 睇到 10 點半就瞓覺   勁早呀   哈哈哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言