2022年6月4日星期六

馳名狗仔粉 + 細雜燴 (外賣) @ 屋企 ( 4-JUN-2022 )




( 4-JUN-2022  SAT )

尋晚瞓得勁差   可能夜晚 5 點飲咗樽解茶   9 點幾又食支咖啡雪條   樣樣提神嘢   哈哈哈哈 ~

9 點要起身   食埋早餐就要沖涼喇 ~


家姐 10 點左右嚟接我   真係接近 4 個月無去家姐屋企喇   所以我今日 Off 好想去呢 ~

終於見到 Berry 女啦   佢係咁怪叫同撲我呀   好似好興奮咁   連工人都話未見過佢咁撲家姐   但我話日日見又唔駛咁熱情嘅   哈哈 ~

真係好為食   我一拎包零食就即彈起身



好緊張咁等   哈哈



扮哂嘢嘅眼神


其實極度心急想食 


眼珠開始慢慢移向零食   哈哈


佢好似食緊薯片咁   脆卜卜架   真係連我都想食呀   哈哈


依家食零食   唔多食飯


好鍾意望佢背脊   成日頭側側好得意 


傾傾下偈   我問家姐有無買美真香 ?!   佢話有 2 張 Coupon 呀   仲話 7 月到期   我話係咪咁邪呀 ?!?!   我之前想問好耐   不過無諗住去買就唔問住囉   家姐都話如果我唔問   佢下星期都應該會用埋   但依家益咗我呀   哈哈 ~

呢包零食做特價都要 $180   仲貴過人食嗰啲   家姐話 Berry 勁鍾意食   所以買咗 3 包比 Berry 呀      


我都有禮物   哈哈


再比 $200 Haagen-Dazs Voucher 


家姐約咗朋友 1 點去尖沙咀   所以我哋 12 點左右都走呢 ~

臨走又影佢幾張相   真係好耐無影佢喇


個樣好似隻老鼠   哈哈


佢其實勁眼瞓   頭先坐喺我同家姐中間   我哋點摸都唔走   不過就唔肯瞓咁囉


傾下傾下   我都唔覺得塞車   原來 12 點 45 分先落到車   家姐遲哂大到添 ~

我行陣就去買豬肉乾   之後再買埋 Lunch 就即番屋企 ~

Hermes 呀   哈哈哈哈


里奧大人早過我番到屋企   咁就好喇   佢可以沖完涼先食 ~

口水雞要留番今晚再食


食完抖陣都沖涼   之後就睇下 Youtube   今日其實有啲攰 ~

我買咗特式免治肉乾半公斤 ($295)   不過佢比多咗   所以埋單 $308


估唔到份量都唔少   我話送比里奧大人嘅生日禮物   好在佢話好味咋   哈哈


電訊公司 4 點唔夠就到屋企換嘢   咁我都開始瞓喇   一瞓就瞓到 5 點   無諗過瞓咁耐   唔怪得起身咁精神啦 ~

里奧大人仲話好少見我瞓晏覺   不過我尋晚真係瞓得好差   如果今朝無約家姐   我估可以瞓到 10 點幾 ~

溫多陣書都出發番學喇   今晚精神狀態好好   連 Miss 都舉隻手指公讚我呀   哈哈哈哈 ~

準時放學   買埋晚餐都番屋企呢 ~

同里奧大人講開銀包   我同佢講家姐買咗 LV 長銀包   家姐即問我鍾唔鍾意 ?!   我話唔鍾意喎   好驚佢真係買比我呀   之後里奧大人話想買隻名錶比我   我話千奇唔好   你將啲錢做奉獻好過   我又習慣一番公司就除錶   一陣唔見咗仲心痛囉 ~

其實我同家姐都將爸爸隻 Rolex 比咗加拿大嘅叔叔   因為我哋留嚟都無用   加拿大嘅叔叔都可以留比仔女啦   而媽咪嗰隻就家姐 Keep 住   反正隻錶係家姐比錢   真係千奇唔好比我囉 ~

沖埋涼就睇 ASTRO   差唔多 11 點半先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言