2022年6月26日星期日

青咖哩扎肉 + 沙爹王 XO 醬炒扎肉刀削麵 + 麻醬粟米粒 ( 26-JUN-2022 )





( 26-JUN-2022  SUN )

今朝 8 點半都醒醒地   諗住再瞓都瞓唔到   咁起身食早餐 lu ~

一路食早餐一路睇 ASTRO   食完就一路聽歌一路做大清潔   拖完地就大清潔廁所   沖埋涼就抖下先番教會   難得今朝有時間抖下   哈哈 ~


士好焗呀   明明精神都焗到好眼瞓   最驚係咁 ~

崇拜完就同阿妹傾計   今日里奧大人準時 1 點半放工   實在太好了 ~

我去買下午餐   叫里奧大人去超市買 8424 西瓜   做特價好似 $59/個   上次佢揀個起沙   所以今次叫佢揀 ~

番到屋企沖埋涼先食下午茶   咁一陣隨時可以瞓覺   哈哈 ~


左上角嘅奶皇包好味呀   估唔到呢   哈哈


里奧大人 4 點左右瞓覺   我都攰   但又瞓唔到   點知差唔多 5 點就勁眼瞓   一瞓就瞓到 5 點半   最搞笑里奧大人啱啱都醒咗   佢以為我無瞓到覺 ~

6 點 15 分預備晚餐   不過 7 點先可以開餐   今晚慢咗啲   哈哈 ~

是日懶餐 - 青咖哩扎肉 + 沙爹王 XO 醬炒扎肉刀削麵 + 麻醬粟米粒

青咖哩扎肉 - 焗完再切片   其他就切條加落刀削麵度 ~

沙爹王 XO 醬炒扎肉刀削麵 - 最開心係清埋包刀削麵同半支 XO 醬   咁我就唔駛成日記住要食佢哋呢 ~

麻醬粟米粒 - 唔記得買菜呀   所以即開罐粟米 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後即沖涼喇 ~

今晚睇一陣 Youtube   我 10 點 45 分都瞓覺先喇   好早瞓咁呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言