2022年6月27日星期一

蜜糖焗雞膇拚營火燒烤純豬肉腸 + 辣菜甫菠菜 + 茄汁長通粉 ( 27-JUN-2022 )





( 27-JUN-2022  MON )

感恩一覺瞓天光呀   尋晚真係特別攰咁 ~

早餐食吞拿魚治烘底   呢個應該之後會成日食   哈哈 ~


菇場忙呀   不過啲嘢唔急就慢慢做 ~

Lunch Time 去買咗兩晚嘅菜  又買咗 4 支甜豉油同 2 支煲仔飯豉油   我就論盡到死   以為 $10 (買 1 送 1)   咁比錢要 $40   我話不是 $10 (買 1 送 1) ?!   收銀話係 $10 (買 2 送 1)   咁我即話要 3 甜 3 煲啦   好在佢唔駛取消單再入過咋   麻煩到佢真係勁唔好意思呢 ~

買埋粉果炒麵就番菇場喇   行到好鬼熱   本來想食鯪魚球米㗎   但菇場無咩冷氣咁   所以都唔係湯粉麵 lu ~


仍然做唔急嘅嘢   所以放工可以準時走 ~

番到屋企都預備晚餐 lu   里奧大人應該都有啲餓   哈哈 ~

是日晚餐 - 蜜糖焗雞膇拚營火燒烤純豬肉腸 + 辣菜甫菠菜 + 茄汁長通粉 

蜜糖焗雞膇拚營火燒烤純豬肉腸 - 一次過焗就最好   之後再加埋最後幾件竹輪卷就搞掂 ~

辣菜甫菠菜 - 買咗 1 Pack 可以分兩餐食   本來想整金銀蛋   但唔想烚鹹蛋   所以就咁加辣菜甫算喇 ~

茄汁長通粉 - 因為想里奧大人聽日帶飯   所以就煮個長通粉 ~

洗埋碗就抖到 8 點半就跳舞   今晚同里奧大人跳 1.5 Part 舞   慢慢 Warm Up 先再跳第 2 Part ~

沖埋涼就食西瓜   今晚自己睇 "假如愛有天意"   8 卦今日叫我一定要睇喎   里奧大人話其實呢套戲   小組喺兩年幾前已經介紹過   哈哈 ~

套戲都幾感人   雖然情節老老土土   我都忍唔住喊   但唔咁勁喊啦   因為驚聽日眼腫呀 ~

睇到 11 點半就睇完   要即刻瞓喇   估唔到里奧大人居然話未眼瞓   睇多陣 Youtube 先喎 ~

沒有留言:

發佈留言