2022年6月3日星期五

簡化版部隊鍋 + 昆明生菜 ( 3-JUN-2022 )




隻韓國碟仔喺 Living Plaza 買㗎   估唔到里奧大人都中意


( 3-JUN-2022  FRI )

今朝瞓到 9 點幾都醒了   所以里奧大人都即去買早餐喇 ~


好多占醬   我平時食間茶記得好少咋   呢個份量係佢三倍


食完就去超市買生果   抖下就沖涼 ~

約咗家姐 12 點幾去舖頭拎嘢   拿拿聲拎完   我唔駛心掛掛 ~

里奧大人一落車   我就同家姐即講袋入面係啲乜乜乜   因為我買咗好多嘢比佢   之後佢又比咗 2 包洗衣珠同 1 Pack 沐浴液比我   因為難得佢開車   更加難得里奧大人幫我拎   所以佢點都要今日比我呢 ~

番到屋企都再沖涼   差唔多 2 點半就食 Lunch   終於食埋最後 2 件芝士漢堡   因為依家唔係成日晏晝喺屋企整嘢食   真係會唔記得食埋去囉 ~


都算多芝士


扮 Cream Chesse   哈哈


食完都係抖下啦   難得放假   唔想郁呀   哈哈 ~

5 點 45 分開始預備晚餐   我同里奧大人講話 6 點 15 分開餐   但最後都要 6 點 45 分先食得    哈哈 ~

是日懶餐 - 簡化版部隊鍋 + 昆明生菜

簡化版部隊鍋 - 今次焗熱維也納香腸同黑毛豬午餐肉   之後加幾條年糕同一片芝士   我唔想好似腸仔餐肉麵咁   所以點都加啲嘢   哈哈哈哈 ~

昆明生菜 - 之前買咗 4 小棵生菜   今晚要食喇 ~

洗埋碗就休息喇   9 點半就睇 "鬼眼"   我好鍾意個細路仔㗎   因為佢好識做戲   其實我都睇過兩次   但都唔係咁記得劇情   哈哈   我只記得佢句經典對白 "I see dead people" ~

睇到 10 點半就轉睇 "尋人記 2"   之後睇多陣 Youtube   差唔多 12 點先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言