2022年6月13日星期一

滷水雞翼 & 滷水金錢肚米線 + 醃腩片 & 魚腐米線 + 川辣口水雞 + 蠔油唐生菜 (外賣) @ 屋企 ( 13-JUN-2022 )

一定要加 $2 轉麻辣蕃茄湯底   可惜里奧大人叫少辣比我囉   嗚嗚





( 13-JUN-2022  MON )

感恩一覺瞓天光呀   可能尋日出街出咗一身汗   所以特別好瞓   哈哈 ~

早餐當然食奶醬多   應該食到月尾先開始厭 ~


菇場忙呀   但對數字真係要做下抖下   唔係好易出錯架 ~

Lunch Time 出去行陣就買 Lunch   我想食魚片頭   不過未有貨   所以食又係食番水餃米呢 ~

8 卦問我食咩   我叫佢估   佢一估就估中   之後話我來來去去都係食嗰啲   哈哈


仍然忙呀   啲嘢又係有排搞   所以都唔會急住整   可以準時放工呢 ~   

里奧大人 3 點幾去姑奶屋企整嘢   所以特登校啱時間   買埋晚餐番屋企食喇 ~

食完抖陣就沖涼   之後又睇下 Youtube 咁啦 ~

雖然今晚唔駛煮飯   但都有啲攰   所以又係 11 點左右都自己瞓先 lu ~

沒有留言:

發佈留言