2022年6月6日星期一

椒絲腐乳通菜炒牛肉 + 菠蘿生炒骨 (外賣) @ 屋企 ( 6-JUN-2022 )

椒絲腐乳通菜炒牛肉 - 好味道呀   仲諗住白雪雪無咩味添


菠蘿生炒骨 - 呢期真係好鍾意食   哈哈


( 6-JUN-2022  MON )

今朝勁唔想起身呀   好後侮尋晚咁夜瞓   哈哈哈哈 ~

早餐食奶醬多   最緊要快   因為今朝我遲咗起身 ~


菇場忙咗陣   之後同阿花 Whatsapp   其實 Skype 最好   不過我哋成日要 Send 相   所以都係用 Whatsapp 好啲   咁可以將啲相 Save 喺手機嘛   哈哈 ~

無啦啦好頭暈   係一擰轉身就暈   嚇到里奧大人話即刻嚟接我番屋企   不過我話唔駛   我坐定定就得㗎喇   始終之前連放 3 日   我唔想 S/L 呢 ~

Lunch Time 都唔敢落街   所以食杯裝烏冬算喇 ~


感恩無再頭暈   但就咩都要慢動作咁囉 ~

放工即走   買埋外賣就番屋企 ~

沖完涼就開餐   真係食完就休息   里奧大人就熨衫 ~

終於食哂盒沙律   整太少又唔想   但太多又唔想成日食喎   哈哈


睇下 Youtube   11 點都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言