2022年6月5日星期日

紅豆糭 + 粟米蘋果沙律 ( 5-JUN-2022 )




( 5-JUN-2022  SUN )

今朝 9 點都起身了   其實我可以瞓到 10 點   不過見起身精神都唔瞓 lu   所以即刻整早餐 ~


食完早餐就大清潔屋企再拖地   之後大清潔廁所   搞掂就即沖埋涼   真係抖都無抖就出發番教會喇 ~

今日暫停一個事奉   所以可以早啲走 ~

去 Taste 買嘢   再買埋午餐就番屋企 lu ~

同里奧大人一架車   咁就好喇   可以幫手拎嘢   哈哈 ~

等埋里奧大人沖完涼先食   因為我要時間放嘢喺雪櫃 ~

食剩 1 隻雞膇   今晚再食



食完都整沙律喇   因為里奧大人都鍾意食   所以我都要整比佢啦   唔係一陣小氣呀   哈哈 ~


呢個包要 $10.5   我覺得同新鮮包差唔多價錢   不過里奧大人話好食   我都會買比佢做早餐嘅   哈哈


沖完涼都要休息休息   今日出咗勁多汗呀   有少少攰咁呢 ~

里奧大人 4 點幾瞓晏覺   我就睇 Youtube ~

差唔多 6 點預備晚餐   所以 7 點唔夠都可以開餐 lu ~

是日懶餐 - 紅豆糭 + 粟米蘋果沙律

紅豆糭 一次蒸哂   唔想咁阻定   其實食剩 2 隻   哈哈 ~

粟米蘋果沙律 - 仲加咗 1 罐什果同 1 罐椰果   好在上次執櫃見到咋   原來 7 月到期呢 ~

洗埋碗即開機洗衫   之後沖涼喇 ~

今晚仍然睇 ASTRO 討論區   睇到 11 點 45 分先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言