2022年6月8日星期三

檸檬焗雞翼 + 肉鬆蛋炒飯 + 油麥菜 ( 8-JUN-2022 )





( 8-JUN-2022  WED )

感恩一覺瞓天光呀   有時半夜起身去廁所   真係唔會咁快瞓得番   所以好記得 CC 叫我忍住唔好去   原來係有用㗎   但當然好急就唔係咁講法啦 ~

早餐食奶醬多   今朝係好想食其他   但又唔餓   所以都係奶醬多算喇 ~


菇場唔忙   所以 10 點幾可以換新電腦了 ~

差唔多 11 點半就搞掂   速度快咗勁多呀   實在太開心   哈哈 ~

Lunch Time 都唔出去行喇   超級勁大雨呀   所以食杯麵飲涼茶   勁爽 ~


里奧大人成日話杯麵無餸   我話不嬲都無啦   佢話滿漢杯麵有牛肉粒㗎   我話價錢貴一倍呢   之後佢笑但無再出聲   成日食嘢唔知價   哈哈 ~

忙咗個幾鐘就可以抖下   之後又要做其他嘢 ~

放工即走   番到屋企又要即刻預備晚餐 ~

是日懶餐 - 檸檬焗雞翼 + 肉鬆蛋炒飯 + 油麥菜

檸檬焗雞翼 - 今次試整雞翼   都一樣好味   哈哈   因為實在太簡單   解凍前嘅雞翼明明都大隻   但煮出嚟就萎縮咗咁   好在整咗 12 隻咋 ~

肉鬆蛋炒飯 - 前晚剩嘅炒飯   今晚加蛋少啦   真係知里奧大人鍾意食先咁整   我自己食真係蒸熱算㗎喇 ~

油麥菜 - 今次無咁大陣味   所以覺得好食呀 ~

抖陣就焗熱豬肉乾比里奧大人食   佢成日就咁直接喺雪櫃拎出嚟食   我話焗熱食係好味好多㗎 ~


洗埋碗就同里奧大人跳 1 Part 舞   之後沖涼喇 ~

今晚仍然睇 "盡情吃 盡力愛"   我差唔多 11 點都自己瞓先 lu ~

沒有留言:

發佈留言