2022年11月3日星期四

手包鮮蝦卷 & 手包墨魚卷 (外賣) + 老干媽秀珍菇 + 菠菜拚銀絲旺 ( 3-NOV-2022 )





我將麵包皮做麵包粒   唔好浪費嘛


( 3-NOV-2022  THU )

感恩一覺瞓天光呀   今朝鬧鐘未響都起身   咁都好呀   可以多啲時間整早餐呢 ~

早餐仍然係醬占包   麵包 Soft 都好食㗎   但出街一定食多士   因為唔係間間麵包都 Soft 呢   哈哈 ~


8 卦話我臉色好白   問我係咪以前搽咗胭脂 ?!   真係搞笑啦   我都唔會化妝嘅   不過可能貧血   個人無咩血色囉 ~

菇場仍然忙呀   時間過得超級快 ~

Lunch Time 出去行 15 分鐘   之後再買豬軟骨酸辣米線番菇場慢慢食 ~


尋晚特登開 1 罐辣油沙甸魚加半碗韓國即食白飯   咁里奧大人可以有飯帶   佢話沙甸魚都好味   咁又好呀   我下次可以再買


我話 Berry 蛇王啦   因為家姐 WFH   佢一定坐喺家姐腳底   好似陪住佢咁㗎   勁可愛呢


仍然忙呀   用新 System 真係超級超級超級勁煩   真係整到人都顛   搞到我好大壓力咁呀 ~

有人請食蛋撻   咁就好喇   因為我都想抖下   


放工即走   番到屋企都即煮晚餐   因為里奧大人已經番到屋企了 ~

是日懶餐 - 手包鮮蝦卷 & 手包墨魚卷 (外賣)  + 老干媽秀珍菇 + 菠菜拚銀絲旺

手包鮮蝦卷 & 手包墨魚卷 (外賣) - 買 1 磅有 10 條   所以分兩餐食最好   不過就真係由新鮮變成急凍呢   哈哈 ~

老干媽秀珍菇 - 唔想就咁淥熟呀   所以加老干媽撈勻去   都好好食㗎 ~ 

菠菜拚銀絲旺 - 終於食哂所有菜   雪柜太凍   唔想擺咁耐 ~

洗埋碗就做下小清潔   之後都沖涼喇 ~

扭親隻左腳   所以無得做運動喇   咁我都唔做   反正今晚我都想休息下 ~

睇完電視都 9 點半   咁睇 Youtube 啦   睇睇下都瞓咗   一起身已經 10 點 15 分   咁我都上床瞓覺喇   呢排好攰   可能用新 System 太傷神呢 ~

沒有留言:

發佈留言