2022年11月19日星期六

粢飯 + 上海粗炒 ( 19-NOV-2022 )




 ( 19-NOV-2022  SAT )

今朝 8 點半起身   因為要陪里奧大人去睇醫生呀   佢條頸仍然敏感呢 ~

睇完都 9 點 45 分   咁食埋早餐先番屋企 ~



食完就番屋企   坐到 11 點 15 分就搭的士去大酒店   今日要去 A 弟兄嘅安息禮拜 ~

1 點左右完畢   因為比較趕時間   所以又搭的士走喇   但搭的士都要接近一百   我覺得好貴呀   依家唔係非必要都唔係咁捨得搭的士呢 ~

里奧大人要番工   咁食埋午餐先走   家姐又嚟埋一齊食   實在太開心啦 ~


食下傾下時間好快過   里奧大人都要番工 lu   咁我同家姐就繼續傾   之後去超市買嘢 ~

去街市買餸同餃子   之後又買生果   行嚟行去咁   哈哈 ~

買完番屋企   但唔記得買蔥   又要再去買   點知番到屋企見到碗糯米   原來又唔記得買油炸鬼   真係激死我啦   明明第一樣記得又唔買住   依家又要再出去買   嗚嗚 ~

差唔多 6 點 45 分先真正番到屋企呀   真係腳都斷咁滯   今日行咗 14,000 步呀   真係好夠皮啦   仲係要揹住個袋嚟行   所以更加攰 ~

買咗呢盒雪糕 Ice Cream Bars ($49) 買比里奧大人試下   希望佢鍾意食啦 


番到屋企要快快手預備晚餐   里奧大人 8 點放工   但我要 8 點半先可以開餐呀 ~

是日晚餐 - 飯 + 上海粗炒

粢飯 - 好想整呀   但始終蒸糯米要時間   所以真係只得星期六日整   今次條油炸鬼好粗   糯米飯都包唔哂咁滯   我又無買保鮮紙喎   只係用保鮮膠袋係咁壓咋   所以今次整得好樣衰囉 ~

上海粗炒 - 其實係炒炒烏冬   我買咗 1 磅手打烏冬   再加幾隻鮮冬菇同半棵椰菜   我無加肉呀   咁樣食都唔錯 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼再食栥飯   頭先我食咗兩啖咋   煮完好攰想抖下先食 ~

又睇下 Youtube   里奧大人 10 點幾瞓覺   我就 12 點先瞓呀   今晚唔係咁眼瞓咁囉 ~   

沒有留言:

發佈留言