2022年11月20日星期日

香菇雲耳椰菜鮮肉餃 & 韭菜鮮肉餃 (外賣) + 椰菜 ( 20-NOV-2022 )




1 磅烏冬食 3 餐確係抵食


( 20-NOV-2022  SUN )

今朝同里奧大人一齊番工   咁我又精神喎   里奧大人都話我咁夜瞓都起到身   我話係啦   完全話醒就醒   但其實我 6 點幾已經醒咗添呀   一覺瞓天光真係多數瞓6-7個鐘咁呢 ~

食埋早餐又同頂爺傾下偈咁   之後番崇拜了 ~


皇太后個孫結婚   所以比張餅卡比我   實在太有心呢


叻叻又比盒茶比我   今日大豐收呀   哈哈


12 點半完畢就番屋企   里奧大人 2 點先放工   好在我整定午餐   等佢沖埋涼就可以即刻食呢 ~


食完抖陣就去做運動   里奧大人話今日對腳好攰   所以喺屋企休息休息 ~

我都係做 20 分鐘咋   番到屋企沖完涼就熨衫   今日要熨 3 機衫呀 ~

4 點開始熨衫   真係天光熨到天黑咁   我同里奧大人講話個天咁快黑   應該入秋了   里奧大人笑住話入冬啦   仲入秋   哈哈哈哈 ~

里奧大人負責熨深色衫   所以佢都熨咗 1.5 機咁滯   哈哈 ~

6 點左右預備晚餐   今晚好快手喇   7 點已經食得 ~

是日懶餐 - 香菇雲耳椰菜鮮肉餃 & 韭菜鮮肉餃 (外賣) + 椰菜

香菇雲耳椰菜鮮肉餃 & 韭菜鮮肉餃 (外賣) - 我鍾意食餃子   但里奧大人覺得啲皮厚   不過呢間都唔算厚皮呀   今次個汁加咗山西陳醋   可惜我重手得滯   所以好酸   哈哈哈哈 ~

椰菜 - 今晚都淥埋嚟食   好鬼驚又雪到變冰 ~ 

洗完碗就開機洗衫   之後沖涼了 ~

$35/2 盒好抵呀   所以即買   估唔到仲好甜添呀   里奧大人話有咩好食 ?!   我話咁問真係唔知點答你好喎   我自己鍾意食   同埋覺得好食咋   哈哈


同里奧大人一齊網上敬拜   之後再睇 1 集 SPY 就瞓覺   因為已經 11 點半   開始眼瞓喇 ~  

沒有留言:

發佈留言