2022年11月2日星期三

黑毛豬午餐肉辛辣麵 + 菠菜拚福花 ( 2-NOV-2022 )




( 2-NOV-2022  WED )

今朝 7 點 10 分都醒咗   仍然 3 號風球   不過話 12 點至 2 點改發 8 號風球   咁即係番半日喇 ~

咁都起身整早餐 lu   早餐食醬占包   間唔中食都唔錯   我唔想成日都腸仔包   好似好無益咁 ~


菇場忙呀   我要快啲做   因為下午應該放工啦 ~

Lunch Time 去萬寧行下   順便買麵包   之後買埋燒賣粉果就番菇場了 ~

番到菇場只係 12 點   食完就收到公司群組訊息   話可以即刻放工   當時係 12 點 20 分   所以頭先溫總話不如大家做到 12 點半   之後放工好過啦   有啲同事啱啱買完 Lunch 番公司咋 ~
 

咁我都即走喇   我已經係第 4 個走   啲人真係準備就緒   哈哈 ~

番到屋企都沖涼   之後里奧大人都番到屋企 ~

里奧大人 2 點左右瞓陣   估唔到我都瞓咗 20 分鐘   哈哈 ~

差唔多 3 點就去做運動   做半個鐘啦又   今日多時間嘛 ~

睇下 Youtube 又到 5 點幾   係時候預備晚餐喇   今晚 6 點半可以開餐呢 ~

是日懶餐 - 黑毛豬午餐肉辛辣麵 + 菠菜拚福花

黑毛豬午餐肉辛辣麵 - 打風呀   食呢個打風餐最方便   不過我都係會焗熱咗啲午餐肉嘅   我覺得香口好多呢 ~   

菠菜拚福花 - 細半棵福花再加幾棵菠菜   其實咁樣都幾好   唔駛食一樣菜咁悶   哈哈 ~  

洗埋碗就開機洗衫   沖完涼就食麥芽糖餅   好想快啲清哂啲麥芽糖呀 ~


依家每晚都會追緊 "下流上車族"   估唔到幾好睇   連里奧大人都話要睇呀 ~

天氣涼涼地都唔錯   今晚又係 10 點 45 分瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言