2022年11月16日星期三

咖哩魚蛋腸仔魷魚粒 + 菠蘿京都豬扒 (外賣) + 小白菜 ( 16-NOV-2022 )





( 16-NOV-2022  WED )

尋晚半夜去完廁所就即刻瞓到   今朝一起身   我發覺我瞓嘅動作係無變過   好在喺躺平瞓咋   哈哈 ~

早餐食醬占包   我係薄薄咁搽滿成塊方包   特別係角落頭位置   所以以前同家姐食牛油多士   佢必定等我搽㗎   因為我好有心機呢 ~


菇場忙爆呀   所以好快肚餓咁 ~

Lunch Time 出去買拉麵   之後即買鯪魚球米番菇場食   扣底份量啱啱好   如果唔係會食到飽飽滯滯咁 ~


家姐工人 Send 比家姐   話驚 Berry 凍   所以幫佢蓋被   好搞笑呀   哈哈哈哈


仍然忙爆呀   感恩放工前做哂 ~

番到屋企都即預備晚餐   但都要 7 點先食得呢 ~

是日懶餐 - 咖哩魚蛋腸仔魷魚粒 + 菠蘿京都豬扒 (外賣) + 小白菜

咖哩魚蛋腸仔魷魚粒 - 我鍾意食陳皮魚蛋   好在依家買都方便   最衰唔記得加白蘿蔔   唔係仲好   可以煮少碟菜   哈哈哈哈 ~

菠蘿京都豬扒 (外賣) - 里奧大人午餐食剩㗎   呢間茶記嘅都好味道呢 ~

小白菜 - 又嚟食下小白菜   見幾靚仔就買 1 斤嚟食 ~

洗埋碗就抖下   8 點左右就同里奧大人去做運動 ~

開機洗衫就沖涼   抖陣食生果   之後一路睇劇一路熨衫 ~   


今晚 11 點 20 分先有睡意   比平時遲 1 個鐘瞓添 ~  

沒有留言:

發佈留言