2022年11月24日星期四

黑椒豬手 (外賣) + 福花 ( 24-NOV-2022 )




( 24-NOV-2022  WED )

感恩一覺瞓天光呀   鬧鐘未響都起身呢 ~

早餐食朱古力卷蛋   里奧大人喺另一間買嘅   無咁甜仲好食 ~


我叫里奧大人記得帶飯   佢話實記得啦   個袋掛住喺門口   咁今朝佢出門口先   之後我聽見有人入屋   原來佢番轉頭拎飯   因為佢只係拎咗個飯袋   哈哈哈哈 ~

番到菇場一坐低   就 Whatsapp 問家姐要唔要 M 巾   一田買一送一呀   之後阿爽對住手機喺度笑   仲向住我係咁笑   以為佢睇咩狗仔片   原來係我 Send 咗去公司群組呀   哈哈哈哈   勁樣衰啦   幾個同事都睇到   咁我話買就出聲啦   一陣幫妳地去買埋   最搞笑阿豪話見唔到   我話講一句要唔要買就得   哈哈 ~

隻肥豬女   真係當正係自己張床咁喎


菇場唔忙呀   又傾下計到 Lunch Time ~

又去一田買嘢   之後繼續問家姐要乜   每見一樣就問一次   好在佢 WFH 咋   真係睇股價都無咁緊張   哈哈 ~

今日買埋 2 盒泡菜同韓國金菇   加埋包澳洲薯仔   呢幾樣係最重   反而買 8 包 M 巾真係唔多覺佢存在   哈哈哈哈 ~

又係 12 點 45 分先搞掂   但我有啲餓   所以買炒麵番菇場食 ~


仍然唔忙   但整下呢樣嗰樣又到 5 點半 lu ~

放工去買餸同買生果   番到屋企都即預備晚餐了 ~

是日懶餐 - 黑椒豬手 (外賣) + 福花

黑椒豬手 (外賣) - 見 $58/份就想試下   估唔到都幾好味   其實唔駛焗熱仲好   因為唔想洗嘢   但唔知佢擺咗幾耐   所以都係焗下好啲 ~

焗完之後   我擺唔番咁靚


福花 - 買 $10/份算喇   因為想一次過食哂 ~ 

洗埋碗就抖陣   差唔多 8 點鬆啲就同里奧大人去做運動 ~

今日喺一田買嘅少量零食
ACHO 香蒜蕃茄味薯片 & 黑松露薯片 ($39.9/2包) - 咩都試下   希望好味啦


ORIHIRO 蒟蒻 ($35/3包) - 一田一做特價   我已經問家姐有咩要買 ?!   佢話咩都唔要   但我知佢鍾意食呢啲蒟蒻   所以排隊嘅時候見到有就即問佢   之後佢話抵喎   要 3 包   哈哈哈哈


沖埋涼啱啱好 9 點   可以即刻睇波   韓國對烏拉圭   雖然 0:0   但非常之緊湊 ~

今晚都係 11 點瞓   世界盃完咗   希望可以調教番到 10 點 45 分瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言