2022年11月8日星期二

燒汁豬腩肉配墨西哥烤餅 + 蒜味香腸拚炸魚柳 ( 8-NOV-2022 )


肥膏多過肉   其實無咩肉落肚咁呢


3 條青瓜仔 + 半條京蔥


豬樣嘅烤餅   哈哈哈哈   


我最鍾意食京蔥   之後我只係包住京蔥同青瓜咁食   咁都好好味㗎




( 8-NOV-2022  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   今朝鬧鐘未響都醒咗 lu ~

早餐食醬占包   我鍾意食麥方包   同埋呢間嘅麵包皮唔硬   所以唔駛得特登批皮呢 ~


菇場超級勁忙   做到個腦都實哂   仲以為今日 7 號添 ~

Lunch Time 出去行陣同買菜   之後又買雞翼紅薯粉   佢啲紅薯粉好煙韌㗎   所以好鍾意食呢 ~


仍然超級勁忙   做到頭暈暈 ~

放工即走   番到屋企要即預備晚餐喇 ~

一開垃圾桶見到有王子麵個袋   我話里奧大人偷我啲零食呀   佢話聽日拎番包比我   哈哈 ~

是日懶餐 - 燒汁豬腩肉配墨西哥烤餅 + 蒜味香腸拚炸魚柳

燒汁豬腩肉配墨西哥烤餅 - 無諗過五花腩咁肥   我哋又唔食肥膏   所以真係份量好少咁   我只食咗 3 片咋   里奧大人好鍾意食   家姐就話好似好入味咁   我話多得有燒汁啫   哈哈 ~   

蒜味香腸拚炸魚柳 - 特登再焗呢兩樣㗎   咁里奧大人可以帶飯呢 ~

台灣腸加糙米飯   唔健康得來都叫做健康   哈哈


洗完碗再燜餸   搞掂哂就出去幫里奧大人公司買嘢   番到屋企都 9 點了 ~

開機洗衫就沖涼休息   今晚超級勞動呀 ~

里奧大人 11 點唔夠都瞓覺喇   不過我就 11 點 10 分瞓覺   好似好晏咁   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言